|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:06 am
Sjysst typ av "hipp militär" eller vad man ska kalla det. blaugh Hmm...osäker men...7 eller 8 av 10 möjliga får du iaf. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:10 am
Drevlin Sjysst typ av "hipp militär" eller vad man ska kalla det. blaugh Hmm...osäker men...7 eller 8 av 10 möjliga får du iaf. 3nodding Hipp? 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:16 am
(Som sagt. Visste inte hur jag skulle beskriva det. Inte helt militärt lixom... xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:20 am
Drevlin (Som sagt. Visste inte hur jag skulle beskriva det. Inte helt militärt lixom... xd ) Vad ska jag göra så det blir mer militärt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:21 am
mymlans dotter Drevlin (Som sagt. Visste inte hur jag skulle beskriva det. Inte helt militärt lixom... xd ) Vad ska jag göra så det blir mer militärt? Hm.. Kanske skaffa Anti-Terror byxorna och byta ut din mask mot ett ärr?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:24 am
Sephyre mymlans dotter Drevlin (Som sagt. Visste inte hur jag skulle beskriva det. Inte helt militärt lixom... xd ) Vad ska jag göra så det blir mer militärt? Hm.. Kanske skaffa Anti-Terror byxorna och byta ut din mask mot ett ärr? Har tänkr åp brallerna länge men har inte råd.......ärret har jag också velat ha länge! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 6:50 am
Erhm.. (Försöker göra tråden livlig igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 6:51 am
Jätte cool 10/10. Färgerna passar bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 8:17 am
Du har en tuff stil :3 Kanske inte helt i min smak, men det är typ inget. Så det räknas inte som ett minus XD 7.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:50 am
Gillar din bruna stil.. Men.. Skjortan ska bort tycker jag XD Jag vet inte varför.. 7.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:02 am
Såhär menar du razz ?
Du såg också tuff ut. Skaffa lite längre kläder för benen bara ^^; Enligt mig, då. 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:02 am
Hukoi Såhär menar du razz ? Du såg också tuff ut. Skaffa lite längre kläder för benen bara ^^; Enligt mig, då. 7/10 Mycket snyggare wink Hehe.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:08 am
Right razz jag går omkring såhär ett tag då, helt i din ära. Grattis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:08 am
Hukoi Right razz jag går omkring såhär ett tag då, helt i din ära. Grattis. Nåå.. Tack va snällt!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 12:56 am
Blixtra Hukoi Right razz jag går omkring såhär ett tag då, helt i din ära. Grattis. Nåå.. Tack va snällt!! heart Vik hädan, svans! Annars är den helt ok. Med svans: 4/10, utan: 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |