gebakkie
Lizsel
Luisterd er iemand hier naar tokio hotel?
Ik ben namelijk laatste tijd nogal fan van ze geworden. mrgreen
Ik ben namelijk laatste tijd nogal fan van ze geworden. mrgreen
ja ik ook, eerst luister je 1 liedje maar al snel is het de hele dag Tokio Hotel heart
Ja! Bij mij ging het ook zo.
Ik luisterde de 'monsoon' op msn, en toen zei iemand dat de duitse versie beter was.
Dus ik die gaan luisteren, en ik was het met hem eens. mrgreen
En toen vroeg ik of hij nog meer goede nummers van ze wist en die vond ik allemaal ook helemaal geweldig.
Ennem ja.. vanaf die dag was ik fan. mrgreen
