|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 10:50 pm
crying zometeen wiskunde herkansing .. ik hoop dat ik em haal nu crying
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 1:48 am
Veel suc6 :p
man.. ik heb hoofdpijn.. en hard ook.. keelpijn en moe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 5:54 am
Mijn teen doet auw sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 8:31 am
Gwen .. niet erg ziek worden hoor ookal ben je het al geweest niet nog een keer worden.
@ Candy: wat heb je met je teen gedaan?
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 9:25 am
Verkeerd gestoot en mijn nagel vond dat niet zo fijn confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 1:31 pm
hoofdpijn... mad Gelukkig niet meer zo eg als een uur geleden, maar het is nog steeds irritant. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:01 pm
@ Candy: AUW eek
@ Lizsel: komt vast door de warmte of teveel achter de pc.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:05 pm
Ja, het voelt ook niet zo prettig eigenlijk. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 9:38 pm
candy_loves_candy Ja, het voelt ook niet zo prettig eigenlijk. confused Ziekjes?
Man.. nog een half dagje werken.. heb nu echt geen zin meer weet je dat.. ik wil dat het 12 uur is xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:02 am
Gw3nn0w candy_loves_candy Ja, het voelt ook niet zo prettig eigenlijk. confused Ziekjes?
Man.. nog een half dagje werken.. heb nu echt geen zin meer weet je dat.. ik wil dat het 12 uur is xD nou je zit straks lekker op graspop denk daaar maar aan 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 2:57 am
Gw3nn0w candy_loves_candy Ja, het voelt ook niet zo prettig eigenlijk. confused Ziekjes?
Man.. nog een half dagje werken.. heb nu echt geen zin meer weet je dat.. ik wil dat het 12 uur is xD Niet ziekjes, maar mijn teen is niet zo gelukkig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 6:10 am
YAAAAAY WOENSDAG PAS WEER WERKEN.. WOOT
@ Natas: jah tas is bijna helemaal ingepakt. Ik lijk wel een pakezel xD
@ Candy: wat heb je er mee gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 6:42 am
Nogal hard en verkeerd gestoot, mijn nagel is niet helemaal heel meer. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 6:44 am
candy_loves_candy Nogal hard en verkeerd gestoot, mijn nagel is niet helemaal heel meer. sweatdrop jah das heel pijnlijk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 6:45 am
Gw3nn0w candy_loves_candy Nogal hard en verkeerd gestoot, mijn nagel is niet helemaal heel meer. sweatdrop jah das heel pijnlijk sweatdrop  Ja, mijn teen zit nu ook helemaal ingepakt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|