|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:30 am
waah.. det här kom som ett chock. hoppas dom som gjorde det här får sina straffar.
mina tankar finns hos er, Marcus och Mattias. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:32 am
Jag hade v䬤igt, v䬤igt, g䲮a f? med och tr䦦a Coco och R䫩 f?tt se hur det 䲠med de tv嬠om man f岠det.
Dock 䲠jag i en slags pengakris och kan tyv䲠inte 嫡, vilket k䮮s v䬤igt jobbigt. Ķen mina f?drar har lite sv岴 att f?堭ig n䲠det g䬬er vissa saker och skulle nog inte l崡 mig 嫡.....*宧est*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:33 am
Nathaniel Mea Ja precis.. du l䲠ju k䮮a dig extra hemskt. >,< *kramar* Jag vill bara vara n䲡 till hands, villket jag k䮮er att jag inte 䲠h䲠i Kolb䣫. Jag kan h䬬sa p堥n annan dag men jag vill v䬤igt g䲮a vara d䲮.. Jag vill kunna tr䦦a alla och snacka med dom s堪ag vet hur alla k䮮er. Jag vill sj䬶 ha lite hj䬰 med att fatta att det har h䮴. *kramar tillbaka* men det känns faktiskt LITE bättre än vad det gjorde igår.. jag tror mina tårkanaler har torkat ut så mycket som jag grät igår... vi kan ju alltid bestämma någon dag i veckan då alla som kan/vill kan komma till esc: pe och prata...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:33 am
icedrop waah.. det här kom som ett chock. hoppas dom som gjorde det här får sina straffar. mina tankar finns hos er, Marcus och Mattias. heart Jag tror att vi alla hoppas på att de får sitt straff, och de flesta tycker nog som jag att rättssystemet i sverige är för milt och att vi orde ta det i egna händer... Men det är fel det med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:38 am
joo det är klart... j-vla idioter... vem kan göra sånt för en dators skull?! nu blir jag bara ännu argare sad
gaah... nåja..måste gå avreagera mig nu.. men som sagt..hoppas allt går bra. glömde ämna att mina tankar finns även hos alla anhöriga till dom drabbade.
-kramar-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:39 am
Nathaniel Mea Ja... jag tror nog att man kan komma dit och "gl?" hela veckan. Men vi ska inte komma dit och ta upp deras tid... de m峴e bli klara. Men Culturen 䲠alltid ?t.. Jag tycker vi g岠dit ist䬬et. Culturen låter också väldigt bra... Vi kan bestämma att på lördag då det ändå är tjejfestival kan man gå dit och söka upp varandra...vi kan bestämma en viss plats där man kan samlas så kanske vi kan sätta oss någonstans och bara prata....?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:41 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Ja... jag tror nog att man kan komma dit och "gl?" hela veckan. Men vi ska inte komma dit och ta upp deras tid... de m峴e bli klara. Men Culturen 䲠alltid ?t.. Jag tycker vi g岠dit ist䬬et. Culturen låter också väldigt bra... Vi kan bestämma att på lördag då det ändå är tjejfestival kan man gå dit och söka upp varandra...vi kan bestämma en viss plats där man kan samlas så kanske vi kan sätta oss någonstans och bara prata....? Låter perfekt. Vad sägs om där J-cult kommer stå. Det är där jag och sanna måste vara i allafall. Så kan vi alla gråta ut en skvätt och hata vem det nu var som gjort detta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:49 am
Nathaniel Mea Precis... jag vet inte.. men stod det om detta i tidningen? Hmm.. jag fick som jag sa tidigare reda p堤et ig岠men det var inte mer 䮠"Marcus och R䫩 har blivigt nerslagna" f?堶isste de inte mer... fick reda p堤et utav Pierre, lill-Anna och Thomas. De pratade om detta på nyheterna och skrev om det på aftonbladet.se... Vad jag vet så står det inte i tidningen idag.. Men det kommer nog att stå imorrn... Jag fick själv också veta det av lill-Anna och jag trodde ärligt att det var ett skämt först men sen så sjönk det in lite och jag blev helt förtvivlad...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|