| Do you like the guild so far? |
| Yes? |
|
72% |
[ 8 ] |
| no? |
|
27% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 10:22 pm
>> works for the both of us
o_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:24 pm
Dr. Shopenstein I AM NOT OLD NOR PREGNANT!!! scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream lmao, I love the screaming XD scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream gonk I'm really a nice person... honest. Just boring unless I'm silly. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:55 pm
X-DrAgOnKnIgHt_Futch Dr. Shopenstein I AM NOT OLD NOR PREGNANT!!! scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream lmao, I love the screaming XD scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream gonk I'm really a nice person... honest. Just boring unless I'm silly. whee [/quote =3 then you must always be silly X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 12:02 am
Dr. Shopenstein X-DrAgOnKnIgHt_Futch Dr. Shopenstein I AM NOT OLD NOR PREGNANT!!! scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream lmao, I love the screaming XD scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream gonk I'm really a nice person... honest. Just boring unless I'm silly. whee =3 then you must always be silly X3 I heart you too... WHY DIDN'T ALL THE SCREAMS BECOME SCREAMS!?!?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 2:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:42 am
scream EVIL! I shall beat the system... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 4:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 5:20 pm
I tried crying and then quit before I started.. so I didn't really try...
>_>
meh ==;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 5:30 pm
scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 9:53 pm
piguren scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream They look so funny and cute. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 7:13 pm
o.o they look like asians.... -looks in mirror-...... s**t >_>;; XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:55 pm
Dr. Shopenstein o.o they look like asians.... -looks in mirror-...... s**t >_>;; XDD *foams at mouth* ohhh felishhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 10:36 pm
Dr. Shopenstein o.o they look like asians.... -looks in mirror-...... s**t >_>;; XDD whats wrong with asians?-.-;;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:19 am
o_o if i had a problem with asains, then i have a problem with myself XD so that doesnt work >> me= asian= ruler of you all ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |