|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:06 am
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:09 am
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:10 am
gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:11 am
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:13 am
mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink Jag diggar din avatar men något på armarna skulle vara fint... Sen kanske du borde välja någon annan färg än bara grön.. 6/10 smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:16 am
Blixtra mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink Jag diggar din avatar men något på armarna skulle vara fint... Sen kanske du borde välja någon annan färg än bara grön.. 6/10 smile eh,ja! jag tänkte köpa ett par brun-gula byxor! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:17 am
hehe,jag glömde! 9/10 kanske lite för mycket vitt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:18 am
Ja det tycker jag du ska! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:24 am
jupp mycket bättre. Men kanske några andra ögon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:56 am
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink jupp mycket bättre. Men kanske några andra ögon. vet inte....dom andra är så mesiga! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 10:09 am
mymlans dotter vet inte....dom andra är så mesiga! sweatdrop Tycker du mina ögon är mesiga?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 10:19 am
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink jupp mycket bättre. Men kanske några andra ögon. vet inte....dom andra är så mesiga! sweatdrop Tycker du mina ögon är mesiga? eek Nej då, nej då..... tycker bara att dom inte skulle passa min avatar! Min arme stil....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:51 pm
mymlans dotter eek Nej då, nej då..... tycker bara att dom inte skulle passa min avatar! Min arme stil.... okej. Nja det passar nog bättre med dem ögonen som du har då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 11:22 pm
TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter TessiTuss Mikusagi Bläh. 2.3 (men det är väl bara jag som tycker så) 7/10 10/10 ^^ hihi tack. Lalala! whee okej. Min då, min då?? biggrin gillar inte masken riktigt men du får 8.5/10 Bättre utan? wink jupp mycket bättre. Men kanske några andra ögon. vet inte....dom andra är så mesiga! sweatdrop Tycker du mina ögon är mesiga? eek Nej då, nej då..... tycker bara att dom inte skulle passa min avatar! Min arme stil.... okej. Nja det passar nog bättre med dem ögonen som du har då. Tycker det! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |