| are you dutch ?? |
| yes |
|
36% |
[ 8 ] |
| no |
|
63% |
[ 14 ] |
|
| Total Votes : 22 |
|
|
|
|
|
|
candy_loves_candy Vice Captain
|
Posted: Sun May 21, 2006 8:50 am
Ellessar candy_loves_candy Sieu Ow mensen plagen? ow, .. ow..haha..heheheheheh...hehehehehehe... laat dat maar aan mij over XD XD Aangezien je redelijk veel weet, lukt dat je ook aardig denk ik. xd Oeh... dit wil ik zien ninja Waarom wil je dat zo graag zien? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 21, 2006 4:37 pm
candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Doe je best zou ik maar zeggen. xd whee Dat had je niet moeten zeggen cool Omdat? xp ninja twisted
|
 |
 |
|
|
|
N I N J A - M I L F Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 21, 2006 4:38 pm
candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Sieu Ow mensen plagen? ow, .. ow..haha..heheheheheh...hehehehehehe... laat dat maar aan mij over XD XD Aangezien je redelijk veel weet, lukt dat je ook aardig denk ik. xd Oeh... dit wil ik zien ninja Waarom wil je dat zo graag zien? xd Lijkt me erg interessant whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:01 pm
Ellessar candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Doe je best zou ik maar zeggen. xd whee Dat had je niet moeten zeggen cool Omdat? xp ninja twisted Nou? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:03 pm
Ellessar candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Sieu Ow mensen plagen? ow, .. ow..haha..heheheheheh...hehehehehehe... laat dat maar aan mij over XD XD Aangezien je redelijk veel weet, lukt dat je ook aardig denk ik. xd Oeh... dit wil ik zien ninja Waarom wil je dat zo graag zien? xd Lijkt me erg interessant whee Met hem kan het alle kanten op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 3:31 am
Ellessar Limaradragon Ellessar De Guild gevonden zie ik whee Nutuurlijk xd *gaapt* Ik mis je! Kom online! Nu >.< *gaapt* Heb me avi weer eens verandert biggrin Je hebt me nogal moe gemaakt gister, ik lag tot 3 uur vanmiddag knock-out whee En niet gapen, nu moet ik er ook van gapen *gaapt* wat aanstekelijk sweatdrop Rofl ik ben wel goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 4:17 am
Limaradragon Ellessar Limaradragon Ellessar De Guild gevonden zie ik whee Nutuurlijk xd *gaapt* Ik mis je! Kom online! Nu >.< *gaapt* Heb me avi weer eens verandert biggrin Je hebt me nogal moe gemaakt gister, ik lag tot 3 uur vanmiddag knock-out whee En niet gapen, nu moet ik er ook van gapen *gaapt* wat aanstekelijk sweatdrop Rofl ik ben wel goed Toch wel schat? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 4:19 am
candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Sieu Ow mensen plagen? ow, .. ow..haha..heheheheheh...hehehehehehe... laat dat maar aan mij over XD XD Aangezien je redelijk veel weet, lukt dat je ook aardig denk ik. xd Oeh... dit wil ik zien ninja Waarom wil je dat zo graag zien? xd Lijkt me erg interessant whee Met hem kan het alle kanten op. Blijkbaar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 12:25 pm
Ellessar candy_loves_candy Ellessar candy_loves_candy Ellessar Oeh... dit wil ik zien ninja Waarom wil je dat zo graag zien? xd Lijkt me erg interessant whee Met hem kan het alle kanten op. Blijkbaar sweatdrop Hij heeft zijn momenten. Net als iedereen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 12:44 pm
tijd hier niet meer geweest zou het nog leven rolleyes heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 3:15 am
i_love_horses tijd hier niet meer geweest zou het nog leven rolleyes heart Het leeft wel hoor. blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 12:05 pm
candy_loves_candy i_love_horses tijd hier niet meer geweest zou het nog leven rolleyes heart Het leeft wel hoor. blaugh 3nodding had ik niet verw8 surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 5:44 am
i_love_horses candy_loves_candy i_love_horses tijd hier niet meer geweest zou het nog leven rolleyes heart Het leeft wel hoor. blaugh 3nodding had ik niet verw8 surprised heart Het is gewoon soms een beetje sloom. Maar er zit nog leven in. 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 11:03 pm
Ik moet hier toch maar eens vaker terug komen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 1:50 am
Ellessar Ik moet hier toch maar eens vaker terug komen sweatdrop Ja, het duurde zelfs bijna 2 dagen voordat je de veranderingen hier zag. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |