|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 10:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 11:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 11:50 am
EgoDoll Gargis tihi... Jeg har det ihvertfall rimelig bra. whee Begge pr�vene i dag gikk ganske bra ... tror jeg. ninja Knall! 3nodding bra at begge pr�vene gikk flott 3nodding har du v�rt eller skal du p� sesjon snart? skal p� sesjon i m�rra.. faen.. gruer meg xp Er ikke blitt innkalt, nei... Men blir ikke 18 før i september, så blir nok innkalt etterhvert... Satser på å bli stemplet som tjenesteudyktig. Et år i militæret er bare bortkasta, mener jeg... Har absolutt ingen interesse av å være der. Sådetså. Men lykke til... Og husk å ikke pisse før du drar... Da kan du få et problem når du skal ta urinprøve der. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 12:01 pm
Gargis EgoDoll Gargis tihi... Jeg har det ihvertfall rimelig bra. whee Begge pr�vene i dag gikk ganske bra ... tror jeg. ninja Knall! 3nodding bra at begge pr�vene gikk flott 3nodding har du v�rt eller skal du p� sesjon snart? skal p� sesjon i m�rra.. faen.. gruer meg xp Er ikke blitt innkalt, nei... Men blir ikke 18 før i september, så blir nok innkalt etterhvert... Satser på å bli stemplet som tjenesteudyktig. Et år i militæret er bare bortkasta, mener jeg... Har absolutt ingen interesse av å være der. Sådetså. Men lykke til... Og husk å ikke pisse før du drar... Da kan du få et problem når du skal ta urinprøve der. xd Har akkuratt samme meining som deg xp blir ikke 18 før i oktober jeg.. stressed Skal ikke pisse før jeg drar, men faen det tar jo såå lang tid å dra dit da xp kjett å holde seg heletiden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 12:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 12:39 pm
Gargis Du kan jo gj�re som en venn av en i klassen min... xd De to var p� sesjon samtidlig, og han vennen til han i klassa mi fikk ikke pisse i det hele tatt... Totalt sperre, virka det som... Til slutt s� pissa han i klassa mi p� koppen hans. xd Da er det d�rlig med en, n�r man m� jukse p� urinpr�ver... hehe razz Jeg går for å være ganske ******** up psykisk jeg.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 1:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 1:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 6:49 am
Fy faen ta sesjons piss! mad Jeg ble tjenestedyktig jeg, faen ta tull. Blei så sykt sur når han tasse-lege-tulle-far spurte om jeg hadde lege attest på depresjonene mine... mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:03 am
-føler sterk smerte- Var på Studio Active i nesten 4 timer idag, det var faktisk ganske gøy. I gjengjeld ble hele kroppen min ødelagt, kommer nok til å kjenne dette skikkelig imorra. Også akkurat når det er heldags prøve. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|