|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:10 am
Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Folk! xd skjer a? 3nodding YAAY! et levende menneske å ³e! xd
ikke no spes her as....kjeder med bare... xp hos deg da? domokun hører på Lumsk! 3nodding Skal på konsert om under en måned! xd gleder meg så sinnsykt, det blir bra det 3nodding Også har jeg begynnt på en sang i dag 3nodding Har du noen planer for dagen da? Hva syns du om de nye donation itemsa? xd I like them
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:12 am
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Folk! xd skjer a? 3nodding YAAY! et levende menneske å ³e! xd
ikke no spes her as....kjeder med bare... xp hos deg da? domokun hører på Lumsk! 3nodding Skal på konsert om under en måned! xd gleder meg så sinnsykt, det blir bra det 3nodding Også har jeg begynnt på en sang i dag 3nodding Har du noen planer for dagen da? Hva syns du om de nye donation itemsa? xd I like them jeg likte begge! whee de var ganske nusselige! ^^ hehe og du da? hva synes du om de?
hehe har b-dag om en mnd! blaugh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:26 am
Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Folk! xd skjer a? 3nodding YAAY! et levende menneske � �e! xd
ikke no spes her as....kjeder med bare... xp hos deg da? domokun hører på Lumsk! 3nodding Skal på konsert om under en måned! xd gleder meg så sinnsykt, det blir bra det 3nodding Også har jeg begynnt på en sang i dag 3nodding Har du noen planer for dagen da? Hva syns du om de nye donation itemsa? xd I like them jeg likte begge! whee de var ganske nusselige! ^^ hehe og du da? hva synes du om de?
hehe har b-dag om en mnd! blaugh whee jeg likte begge jeg og, og de g�r begge med de fleste farge kombinasjoner jeg bruker 3nodding s� da sitt de som et skudd da 3nodding har du bursdag den 24. Mai? 3nodding Stas det da 3nodding har ikke f�r uti oktober jeg stressed 23 mai...29 dager igjen akkurat da.... xp hehe! ^^ dager og uker og mnd'er g�r fort bort! 3nodding s� det eeeeeeeeeer ikke s��������� lenge til da! cool hehe hehe 3nodding bursdagen min kommer sikkert fort nok den 3nodding mye annet jeg ser frem til før bursdagen min, så det går nok veldig fort 3nodding konserter osv. xd gleder meg jeg 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 7:27 am
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Folk! xd skjer a? 3nodding YAAY! et levende menneske � �e! xd
hehe har b-dag om en mnd! blaugh whee jeg likte begge jeg og, og de g�r begge med de fleste farge kombinasjoner jeg bruker 3nodding s� da sitt de som et skudd da 3nodding har du bursdag den 24. Mai? 3nodding Stas det da 3nodding har ikke f�r uti oktober jeg stressed 23 mai...29 dager igjen akkurat da.... xp hehe! ^^ dager og uker og mnd'er g�r fort bort! 3nodding s� det eeeeeeeeeer ikke s��������� lenge til da! cool hehe hehe 3nodding bursdagen min kommer sikkert fort nok den 3nodding mye annet jeg ser frem til før bursdagen min, så det går nok veldig fort 3nodding konserter osv. xd gleder meg jeg 3nodding sku'kke nimmer også dit da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|