|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:29 am
Det enda problemet kommer nog vara att ha tillräckligt med plats och aktiviteter för de som är utskickade biggrin , men det ska nog inte bli något problem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 10:11 am
Skulle personligen slänga in honom med Ante och Niklas. Lite på grund av att Niklas faktiskt är den av dom i first batch med minst speltid. Aka, inte lika många levels. ^__^ Inte för att han är dålig... :] Men ni fattar. ^__^
(Kom på att jag inte precis behöver förklara mig, risken att han läser det här är rätt minimal. >____<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 11:42 am
Legions_ Skulle personligen slänga in honom med Ante och Niklas. Lite på grund av att Niklas faktiskt är den av dom i first batch med minst speltid. Aka, inte lika många levels. ^__^ Inte för att han är dålig... :] Men ni fattar. ^__^
(Kom på att jag inte precis behöver förklara mig, risken att han läser det här är rätt minimal. >____<)
För att inte nämna hur hårt han blivit slagen med nerg sticken. Vissa skulle nästan kalla det misshandel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 4:09 pm
Robin, please stop complaining about nerfing. K thx bye ^ mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 11:06 pm
Ja men nu är det så att Ante inte kommer vara med. Såg att han postade i shadowrun tråden igår lite synd att han inte postade här igår också rolleyes
Iaf jag fick ett emdelande från Råbin igår som sade att Ante inte kunde vara med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 3:02 pm
För att göra allting klart, och för att stilla vissa klagande röster, så ska jag förklara min situation här med. Jag kommer inte kunna vara med på W.I.N.G.S helgen den 13-15 juli, då jag ska fara ned till Stockholm för att fira min mormor som fyller 70.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:03 am
Mycket mycket snart kommer ett viktigt möte hållas. Det som ska diskuteras och röstas om är ifall folk med krafter ska registreras. Hur känner ni (som karaktärer) för detta ämne?
Tänkte bara känna av stämningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:15 am
Jag har inget emot det, jag vill inget hellre än att visa upp oss så att världen får se vår storhet, och vi kan hjälpa folk utan att behöva jävals med polis mestern
Vad jag har fått veta hitilts så är det enda "jobb" "superhjältar" som vi gjort förut är att hjälpa andra personer med krafter, så varför inte starta en registrering så att vi kan gå ut och göra något bra för sammhället i stort inte bara andra "superhjältar"
*edit* (ooc) Jag tyckte det var en väldigt bra ide att lägga upp detta, så att man faktistk kan prata om saker på veckan som kan vara bestående under spelmöten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:23 am
Jag är lite osäker, det skulle ju vara bra att kunna agera i det öppna utan att behöva oroa sig för terrorism anklagelser och liknande. Frågan är dock om inte skadan redan är skedd, vad händer om de bestämmer sig för att vi är farliga och måste "ses efter" när vi väl blivit registrerade?
Dessutom har vi det faktum att alla våra fiender kommer veta vilka vi är och var de kan hitta oss.
Jag är emot registrering eftersom jag inte litar på att regeringen kommer lita på oss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:25 am
Vi måste börja med att lita på dom.
Våra fiender, vi har hitilts en fiende, right ?? hombre. Han lär veta eller inte bry sig om vart vi är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:29 am
Jag anser att vi bör registrera oss. Vad har vi att skämmas för? Jag tänker inte gå i skymmundan och bara för att folk inte "förstår" ska jag vara rädd. Aldrig Det är bättre att folk blir medvetna om att det finns. Och att vi helt enkelt bara är... som en avancerad polisstyrka. Vi kan ta in och träna de som inte vet hur de ska använda sina krafter. Vi får kolla med Wing hur han gjorde för att kolla folks krafter osv.
Jag är för.
((som sagt, väldigt bra att du tog upp det.))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:30 am
Vår fiende hittils blev vår fiende för att han var emot registreringen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:32 am
Med största sannolikhet så har Geo Nexis, samma sätt att hitta och kolla om folk hade krafter så det behöver vi nog inte oroa oss för.
Men ja regeringen bör enektl inse att vi är till större hjälp än vad vi är till besvär, så de kan få en extremt stark "polis styrka".
Jag är inte orolig för att dom skall inse vad som är bra och dåligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:33 am
Legions_ Vår fiende hittils blev vår fiende för att han var emot registreringen.
Han kommer att vara vår fiende ävenom om vi säger att är emot registeringen, vilket fall som helst Honmbre hatar väl oss för att vi hjälpte Geo inte för att vi är för registreringen, han blev Geo's fiende inte våran, det blev han senare, när han bestämde sig för att bränna ner Wings hus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:36 am
nilP Legions_ Vår fiende hittils blev vår fiende för att han var emot registreringen.
Han kommer att vara vår fiende ävenom om vi säger att är emot registeringen, vilket fall som helst Honmbre hatar väl oss för att vi hjälpte Geo inte för att vi är för registreringen, han blev Geo's fiende inte våran, det blev han senare, när han bestämde sig för att bränna ner Wings hus. Precis, men det är ju så att han blev ju vår fiende när han satte sig upp mot Geo Nexis. Visserligen blev det mer "officiellt" när han brännde ner Wings hus. Jag ansåg dock redan innan att han var en fiende.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |