Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Rollspels Forum.
Aktuellt! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 24 25 26 27 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nilP

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 4:11 am

Newberg
Tänkte kolla vad folk gör under veckan efter stadsfesten, men innan midsommar?

Jobba.
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 9:49 am

Newberg

Tänkte kolla vad folk gör under veckan efter stadsfesten, men innan midsommar?

Osäker, beror lite på hur länge Pigless stannar. smile

Master Molder of WINGS
Crew

nilP

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 1:38 am

denna helg = Stadsfesten
Nästa helg = Midsommar, JOnas/Dennis
Ännu nästa helg = INflytt hos röwas i solle.
PostPosted: Fri Jun 15, 2007 1:55 am

Spännande tider

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 6:41 pm

ÄLSKA DENNIS!!
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 7:30 am

nilP
ÄLSKA DENNIS!!

Bara för att du fick Guitar Hero av honom... stare

haha, juste, det var jag som introducerade honom för spelet, det är mig du ska älska. wink
xd

Master Molder of WINGS
Crew

Newberg
Captain

PostPosted: Sat Jun 16, 2007 5:46 pm

WööÖÖöööÖööÖööÖöööö!!!11!!111!!!

jag är trött -.-
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 6:32 am

nilP
ÄLSKA DENNIS!!

*instämmer*
Ja, jo, han är bra. heart

Och för övrigt: Robin! Jag har inget för mig på eftermiddagarna den här veckan! Rollspel eller ngt ftw?

TheGoblin
Crew

_MFKR_
Crew

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 10:36 am

TheGoblin
nilP
ÄLSKA DENNIS!!

*instämmer*
Ja, jo, han är bra. heart

Och för övrigt: Robin! Jag har inget för mig på eftermiddagarna den här veckan! Rollspel eller ngt ftw?

Fan att jag måste jobba crying .
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 10:39 am

TheGoblin

JAAA!!!!

Röwas har 2 veckors ledighet nu, så han jobbar inte heller till veckan. Vet ej vad jonas gör, allansson går ju tydligen på pencilin och både Lejon och Nils jobbar.

Klars och din flickvän kanske också kan vara med?

Newberg
Captain

TheGoblin
Crew

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 6:50 am

Flickan min kommer tillbaka på torsdag. Klars vet jag inte. Grejen är den att jag måste fortfarande köra bil och plugga teori några timmar varje dag, så det blir ju drygt hur man än vrider och vänder på det. Men från och med Fredag så är det öppet hus hos mig!

Dock måste jag antagligen in till körskolan någon dag, några timmar under rollspelsveckan också, men det går att ordna. Kan ju åka tidigt eller nått.

Men man kan ju alltid göra något. I annat fall kan man göra karaktärer till rollspel vi ska köra. För de som är med på det kan man ju alltid göra karaktärer till "Dead Cold". Som jag för övrigt bearbetat lite och ändrat scenariot en smula på. It will, most certainly, be awesome. And stuff.
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 1:36 pm

karaktärs skapande låter bra. Dock tror jag det blir jag som gör karaktär till ditt rollspel och du som gör karaktär till mitt i så fall. Tror inte nån annan kan.

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 1:48 am

Jag kommer att vara hos Jonas på fredagen. Dock så kan det hända att jag med Robin åker till Dennis senare på dagen.
PostPosted: Tue Jun 26, 2007 2:44 am

Mjaaaa vad kan man säga det blev som ett sug efter mer superhero playing efter denna helg+måndag.

Denna helg skall många upp till Röwas på någon dag, måste kolla vilken dag det är tänk att vara. Så får vi se vad som händer resten av dagarna, jag ser ju jätte gärna en/två dagar rollspelande.

Helgen efter denna är Dennis swump. Dvs. om det skall bli nått rollspelande får det bli vi som fixar det. Kan tänkas att det skulle kunna bli byn ??

Jag kan nog SL'a om jag får reda på det i god tid (dock skulle jag helst ha med dennis på allt jag skall SL'a) Kan tänka mig att köra flugan utan dennis.

Det är väl ett tag tills Lejon skall SL'a och jonas kan ju tydligen inte vara med nästa helg så nå Chronoipa blir det inte.

Jag tycker Dennis borde lägga upp en Super tråd också.

nilP

_MFKR_
Crew

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 3:32 am

Jag frågade Röwas när det skulle vara i helgen i fredags, har för mig att han sa på Lördag.
Reply
Rollspels Forum.

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 24 25 26 27 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces