|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 1:31 am
Hoofdpijn... en geen zin meer xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 2:40 pm
ik kwets weer meer mensen dan ik denk.. whee en dat is ni leuk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 4:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 10:09 am
whee morgen pasfoto's laten trekken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 8:52 am
Ik ga 2 keer naar een Tokio Hotel concert in oktober. mrgreen mrgreen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 2:42 pm
Lizsel Ik ga 2 keer naar een Tokio Hotel concert in oktober. mrgreen mrgreen mrgreen proficiat wink zeg en 2 keer eek wow.. das fijn voor je. Toeval van die 2 keer of gwn besloten om er ineens 2 keer naartoe te gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 11:15 am
k heb niks inspiratie meer cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 10:03 am
Jani Liimatainen(gitarist) is uit Sonata Arctica getrapt omdat hij dienstplicht heeft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 1:13 pm
Ik hoop dat t snel 2 augustus is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 8:13 am
gebakkie Jani Liimatainen(gitarist) is uit Sonata Arctica getrapt omdat hij dienstplicht heeft dat meen je niet.. damz...
man.. zin in zaterdag.. gaan zwemmen met zijn 9e biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 10:37 am
la la la la la la la laaaaaaaaaaaaa heey kom naar smurfenland welkom allemaal ja kom naar smurfenland smurf mee met het verhaaaaaaaaal! whee
zeg ken jij de mosselman? cool
haven't you ever heard of closin' the goddamned door, no? twisted
Ik ben een tartaartje!!! scream whee whee whee whee whee !!!! dat moest er dus effe allemaal uit.... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 8:22 am
^ wtf?! at hier boven.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:34 am
Nieuwste Amorphis album is super goed biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:38 am
ehm dat dit een schijtstage is .. echt weer een dag niks doen .. leuk als je begeleider steeds weg is sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|