|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 10:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 11:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 8:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 12:13 pm
åy de var fine. og jeg synes det er helt greit!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 3:15 am
Hvorfor er det ingen som gjør noe hær? crying
Er det noen som har noen gode ideer som vi kan bruke til å få folk til å gjøre noe hær????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 4:48 am
IrmaInge Hvorfor er det ingen som gjør noe hær? crying Er det noen som har noen gode ideer som vi kan bruke til å få folk til å gjøre noe hær???? hvis en e aktiv, så blir flere aktiv. bare ikkje gi opp whee Join meg på "LETS be active! jepp:3"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:08 am
 En tegning av den egyptiske guden Anubis... Uten bakgrunn, men men...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:44 am
Heisann, skal se kva eg klarer å rote fram fra Photobucket kontoen min... Her har vi ein, lagde den som cover for noe eg skriver, klarte ikkje å komme på ein bra bakgrunn, men,men...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:58 am
IcephoenixLuna Heisann, skal se kva eg klarer å rote fram fra Photobucket kontoen min... Her har vi ein, lagde den som cover for noe eg skriver, klarte ikkje å komme på ein bra bakgrunn, men,men...  Fin tegning xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 2:34 am
s10g IcephoenixLuna Heisann, skal se kva eg klarer å rote fram fra Photobucket kontoen min... Her har vi ein, lagde den som cover for noe eg skriver, klarte ikkje å komme på ein bra bakgrunn, men,men...  Fin tegning xd Skulle bare mangle, du sa det jo til meg før idag og whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 5:20 am
IcephoenixLuna s10g IcephoenixLuna Heisann, skal se kva eg klarer å rote fram fra Photobucket kontoen min... Her har vi ein, lagde den som cover for noe eg skriver, klarte ikkje å komme på ein bra bakgrunn, men,men...  Fin tegning xd Skulle bare mangle, du sa det jo til meg før idag og whee Hehe, skulle bare forsikre meg om at du fekk da med deg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 8:32 am
Flotte tegninger begge to! whee Skulle ønske jeg var flinkere på realistiske tegninger; kan stort sett bare lage mer anime-relaterte ting til en viss grad ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |