|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 11:05 pm
Fromasj Man får tak i skorpioner nå. Svepeskorpioner er de tøffeste. Eller de skikkelig store sorte. Vet ikke hva de heter. Keiserskorpioner? Keiserskorpionen er den vanligeste, minst giftige og roligeste på markede. den er stor og sort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 5:17 am
eg har hatt 1 kanin (bruno) og 2 hamstrer (Nin og Felicia) som bare har vært mine.
men ellers i familien oppgjennom årene har vi hatt: 4 kaniner (Lexi og glamour. Husker ikkje ka de andre het) , 3 katter (Pjusken, Mumrik og labbetuss), 2 marsvin (Putte og Lille My) (+unger som vi har gitt vekk) 9 finker, 8 høner, 1 undulat (Polly) og et antall hamstre når eg va liten.
*phew* masse dyr jah..
men det vi har idag e: 2 kaniner (Lexi og Glamour) 2 katter (Pjusken og Labbetuss) 2 marsvin (Putte og Lille My) 7 høner 1 undulat (Polly) 1 hamster (svarten)
jess wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:02 pm
Koselig med dyr, masse selvskap smile Hadde ikkje klart meg uten bikkja trur jeg. Jeg har bare ein bikkje nå, men i familien har vi.......tenke...... 5 bikkjer og 2 katter. Det er rimelig livlig eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 8:41 am
ahw jeg har 3 katter og 2 kaniner [:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:39 am
Selv har jeeg eit huskatt som er redd for alt. Har lyst på en kosekatt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 9:42 am
awh.. du må kose masse med den så blir den sikkert tam D: en av våre katter var veldig redd i begynnelsen men nå går det bedre. [:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 6:58 am
Nå har jeg fått en hund biggrin Det en shetlands sheep dog. hun er tispe og heter Yaiza. jeg er glad for at jeg fikk henne fordi katten min Triankla er veldig gammel og veldig sær, så det er nesten aldri noe gøy med henne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 8:31 am
jeg har en katt som heter megaman xp han har blitt påkjørt, bitt gjennom haleroten, skjært opp beinet, sydd beinet, tatt mange sprøyter osv. han lever fortsatt, han ble forresten syk også, veldig syk, men han overlevde det også
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:50 am
bortsett fra alle edderkoppene jeg har drept/funnet på rommet mitt gjennom årene.. så har jeg hatt en hund som dæva for et halvt år siden (x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 9:07 am
Okai.. <__< Me hadde ein katt ein gong. Hans navn.. Va Remi. u___u Han va den tøffaste katten så någen gong har levd. Ein dag.. Va han bare.. Vekke.
The end.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|