|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 03, 2014 12:14 pm
Hugga lugga. Gaia har tatt helt av med announcement HVER DAG, mange ganger om dagen! Jeg blir gal. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2014 8:11 am
Anzthuniel Hugga lugga. Gaia har tatt helt av med announcement HVER DAG, mange ganger om dagen! Jeg blir gal. gonk sant sant, fatter ikke helt hva de tenker? *penger* omtrent bare stuff til cash shop....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2014 12:34 pm
Bt0paz Anzthuniel Hugga lugga. Gaia har tatt helt av med announcement HVER DAG, mange ganger om dagen! Jeg blir gal. gonk sant sant, fatter ikke helt hva de tenker? *penger* omtrent bare stuff til cash shop.... Ting selges for mange hundre millioner på marketplace også... aahaha, jeg kan ikke fatte det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 07, 2014 2:14 pm
Anzthuniel Bt0paz Anzthuniel Hugga lugga. Gaia har tatt helt av med announcement HVER DAG, mange ganger om dagen! Jeg blir gal. gonk sant sant, fatter ikke helt hva de tenker? *penger* omtrent bare stuff til cash shop.... Ting selges for mange hundre millioner på marketplace også... aahaha, jeg kan ikke fatte det. sant sant, husker da en mill var MYE penger her.... nå er det jo ingenting gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 13, 2014 11:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 29, 2014 7:43 am
Fant en gammel 05 konto. Fant denne guilden igjen. Hadde helt glemt denne kontoen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 29, 2014 8:26 am
Honorable Barf Fant en gammel 05 konto. Fant denne guilden igjen. Hadde helt glemt denne kontoen. Er bare meg igjen her, tror jeg.. xd Så kult at du i det hele tatt klarte å komme deg inn på den gamle kontoen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |