|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 10:17 pm
Kamatari Marusa Gleder meg til russene begynner � kaste egg p� folk. Jeg kom tilfeldigvis til � 'snuble' over svartelisten dems, der fant jeg en hel det folk jeg ikke liker noe s�rlig. Passet helt utmerket. whee Er ikke så mye slik på skolen min, som passer meg ganske bra fordi bordet jeg sitter på har en tendens til å overdøve alle andre bord i kantina pga. Latter utbrudd whee I fjor var det slik at russen stod på hver inngang/utgang slik at ingen kom ut eller inn uten å bli våte, og da vanket det orden og oppførsels nedsettelse på de som sprutet vann 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 3:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:15 am
Loxin Er heldigvis ikke p� svarte lista, men jeg kjenner noen som er det X) hehe xp er litt kjett å bli dynket av vann hvis man har time etterpå.. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:32 am
EgoDoll Loxin Er heldigvis ikke p� svarte lista, men jeg kjenner noen som er det X) hehe xp er litt kjett å bli dynket av vann hvis man har time etterpå.. stressed Det blir jeg nok uansett gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:06 am
Jippi for studie dag ... som alltid ender opp med latskap ._<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 7:08 am
Loxin Jippi for studie dag ... som alltid ender opp med latskap ._< Det er jo det studiedager er til da! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 9:37 am
EgoDoll Loxin Jippi for studie dag ... som alltid ender opp med latskap ._< Det er jo det studiedager er til da! 3nodding Godt poeng, du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 9:54 am
Loxin EgoDoll Loxin Jippi for studie dag ... som alltid ender opp med latskap ._< Det er jo det studiedager er til da! 3nodding Godt poeng, du. Jeg har aldri brukt en eneste studiedag på å studere xp For ikke å få dårlig samvittighet med meg selv så sier jeg "En fri dag vil bare gjøre så mine fremtidige studier blir bedre fordi da er jeg mer opplagt -- Dermed, studiedag" xp Men jeg sløste bort en i år og i fjor gonk *angre*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 1:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:45 pm
Når jeg tenker meg om så har jeg som oftest alltid klart meg godt når jeg kommer på en god ide. Ser ut til at jeg slo en home run denne gangen også. whee
-får lyst til å poste i konkurranse threaden bare for a være stygg- xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|