|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 1:34 am
Kamatari Marusa EgoDoll hehe, vi kom, spiste, dro på sound of noise, bodymap, slik brukt LP sjappe, spiste og så var vi/jeg blakke og lei, så vi dro hjem xp fikk kjøpt klærne jeg ville xp Finntroll heart H�res ganske bra ut det, er alltids lurt � komme seg hjem n�r du er blakk. Med mindre du har sykt flaks p� automater, slik som jeg har av og til. Vant 1000 kr en gang da jeg akkurat hadde 10 kr igjen, men det rakk ikke til bussen. Flaks! whee hehe xp Jeg kjører gratis tog, så det er no stress xp Har kun spillt på automat 1 gang i hele mitt liv, da spilte jeg 2 kroner og vant 5 eller no xp leeenge siden xp Var bra tur, fikk kjøpt Månegarm Longsleeve og Finntroll Hettegenser som begge var XXL så det var vel i største laget, siden jeg vanligvis bruker medium æll no slik xp også kjøpte jeg opp-ned-kors-kjede med æseknuter inni 3nodding og dæ trur jeg var det, bortsett fra mat da, men det er jo standard... Kjørte tog i 4 timer for å være i Oslo i 3 og en halv time.. good deal xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 4:37 am
xd
Har ikke spilt på automater selv, med unntak av en gang, og da spilte jeg bort 2 kroner og vant 3. surprised
Russe-genseren min er forresten meget behagelig å ha på seg... xp
Skal bort på bursdag hos bestemor og bestefar etterpå... Kan jo bli artig... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 7:01 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 1:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 1:49 am
Hello, God Morgen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 3:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 3:42 am
Gargis Kamatari Marusa Bursdags selskap fullt med eldre mennesker? Ja, kjempeg�y! domokun Ja... Det er det som er t�ft. Masse frekke kommentarer og litt drikking, og moro. Vet ikke hvordan det er i det avh�let du bor, men her er det ihvertfall gamlingene som er de t�ffeste... xd I dag, derimot, er det bursdagsselskap hos tante... Dit vil jeg ikke, fordi det blir bare kjeeeeedelige folk der... ;_; Hørtes litt kjett ut, heldigvis for meg så er de fleste tantene og onklene mine kule 3nodding Yay! Lumsk + Àsmegin Skal spille på hamar i mai! xd xd xd xd *Gå bananas* er det 18 �rs grense s� begynner jeg � sutre...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 9:57 am
*skal se The Ring 2 om en time o_O,*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 2:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 7:43 am
EgoDoll Loxin *skal se The Ring 2 om en time o_O,* xp huff a meg, tull film, du f岠skrive hva du syns om'n neste gang du er p嬯gget her 3nodding la meg jeg 3nodding God natt! xd Drittfilm! gonk Blæ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|