|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:51 am
kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:53 am
mymlans dotter kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying jag måste skaffa den igen... *kollar mina pengar* Welcome kureyuki , your Gaia Gold: 661 ...helvete stressed gonk ...gillar inte gaia nu crying sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:56 am
kureyuki mymlans dotter kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying jag måste skaffa den igen... *kollar mina pengar* Welcome kureyuki , your Gaia Gold: 661 ...helvete stressed gonk ...gillar inte gaia nu crying sad hur mycket kostar en nu igen? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 12:01 pm
mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying jag måste skaffa den igen... *kollar mina pengar* Welcome kureyuki , your Gaia Gold: 661 ...helvete stressed gonk ...gillar inte gaia nu crying sad hur mycket kostar en nu igen? neutral drygt 1500 i affären...den billigaste på marknaden kostar 1400 crying *kollar i byt/köp/säljforumet här på gillet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 8:57 am
kureyuki mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying jag måste skaffa den igen... *kollar mina pengar* Welcome kureyuki , your Gaia Gold: 661 ...helvete stressed gonk ...gillar inte gaia nu crying sad hur mycket kostar en nu igen? neutral drygt 1500 i affären...den billigaste på marknaden kostar 1400 crying *kollar i byt/köp/säljforumet här på gillet* NU har du ju byxor o jacka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 12:50 pm
OK, allting ser illa ut, men jag gillar att du har lite militärstuk och att du använder den hjälmen. Fina fisken med det. Annars 2/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:10 am
heh.. den ser lite smått gräslig ut enligt mig.... färgvalet var annars ganska snyggt, men kläderna faller inte mig i smaken alls... om man nu ska sätta siffror på det får du 3/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 1:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:41 am
Byt skor, ta bort svansen. 7-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:41 am
mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying eek NEJ! gonk Det hade ju passat! crying crying crying crying jag måste skaffa den igen... *kollar mina pengar* Welcome kureyuki , your Gaia Gold: 661 ...helvete stressed gonk ...gillar inte gaia nu crying sad hur mycket kostar en nu igen? neutral drygt 1500 i affären...den billigaste på marknaden kostar 1400 crying *kollar i byt/köp/säljforumet här på gillet* NU har du ju byxor o jacka! jag brukar ha andra kläder när jag är offline sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 11:44 am
Mikusagi Byt skor, ta bort svansen. 7- blandning av så mkt...4/10...så mkt färger >.< ...men bry dig inte så mkt om mina komentarer...jag har dålig smak sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 4:05 pm
Mikusagi Byt skor, ta bort svansen. 7- meh, den ser så tråkig ut när jag har svarta skor XP kul med olika färger blaugh kanske oranga skor då :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:23 pm
Signstealer OK, allting ser illa ut, men jag gillar att du har lite militärstuk och att du använder den hjälmen. Fina fisken med det. Annars 2/10 grumbllrgl...... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:24 pm
1. 3nodding Ge mig svansen 2. Inte de där öronen, på dig! 3. Dissa skorna. 4. Tröjan är ett tag framöver iaf inaktuell och dessutom föga tilltalande 5. Jag känner mig elak. 4/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |