|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:23 am
Ikke akkurat nei...xP...*fattig*.... sad Jepp, drar hjem i morgen tidlig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:23 am
Kamatari Marusa EgoDoll Har bare v�rt lengre enn Danmark 2 ganger jeg, en gang p� Mallorca og i Hellas i fjor 3nodding Telt-tur er t�ft det 3nodding skal jo med noen venner da, hvis det blir noe av 3nodding Har alltid hatt lyst � ta en tur til et tropiskt omr�de. Var det noe g�y som skjedde i Hellas da? Stjerna : Oioioi, vel London er jo ikke akkurat kjent for � v�re billig. Det var stranda og sol som skjedde i hellas xd faen så god tur det var 3nodding Beste ferien noen gang, 14 dager 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:25 am
EgoDoll Det var stranda og sol som skjedde i hellas xd faen så god tur det var 3nodding Beste ferien noen gang, 14 dager 3nodding Strand og sol er alt jeg trenger for å bli fornøyd. Må bare få kommet meg langt, lang vekk fra Norge en gang. Helst uten noe familie i halen på meg. xp Stjerna : Vel du har da ihvertfall fått masse fine saker og ting, ikke sant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:26 am
Stjerna Ikke akkurat nei...xP...*fattig*.... sad Jepp, drar hjem i morgen tidlig... er det ikke kjett å dra tidlig? xp Hva har du drivi med neddi der a ? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:30 am
xP...vet egentlig ikke hva jeg har kjoept...xp Emm...noe drikking kanskje?...;;>_> joda...dra tidlig er noe dritt...men billigere...tur-retur kosta bare 720 kroner... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:36 am
Stjerna Gargis Jeg skal kidnappe Stjerna og ta henne med meg til Japan i sommer jeg... domokun surprised ...*bli redd*Det behøver du ikke bli, for det kommer ikke til å bli noe av... *har ikke råd* xp Og det er MULIG jeg skal spandere på meg en kebab i russetida, Egodoll... :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |