|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2011 9:19 am
MaxMarius MoonMirrors Endelig fått tid til å stikke innom her ~ Hvordan har folk det? :3 og hei forresten ;)Hei! Her går alt glimrende. Klar for en Oslotur i helgen! whee Enn der? Supert her ~ var nettopp i byen og kjøpte/fikk 3DS. (den er braaa~) Jeg er litt nerd. og bortskjemt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2011 5:30 pm
MoonMirrors MaxMarius MoonMirrors Endelig fått tid til å stikke innom her ~ Hvordan har folk det? :3 og hei forresten ;)Hei! Her går alt glimrende. Klar for en Oslotur i helgen! whee Enn der? Supert her ~ var nettopp i byen og kjøpte/fikk 3DS. (den er braaa~) Jeg er litt nerd. og bortskjemt.. Fikk? Frekt! Eneste jeg har fått er en sega og PSOne back in the day. Fra den dag av har alt vært på egen kappe. Nå er jeg 22 år gammel da, så skal jo ikke klage. Hvilke spill har du? Er 3D effekten noe synlig bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 7:59 am
MaxMarius MoonMirrors MaxMarius MoonMirrors Endelig fått tid til å stikke innom her ~ Hvordan har folk det? :3 og hei forresten ;)Hei! Her går alt glimrende. Klar for en Oslotur i helgen! whee Enn der? Supert her ~ var nettopp i byen og kjøpte/fikk 3DS. (den er braaa~) Jeg er litt nerd. og bortskjemt.. Fikk? Frekt! Eneste jeg har fått er en sega og PSOne back in the day. Fra den dag av har alt vært på egen kappe. Nå er jeg 22 år gammel da, så skal jo ikke klage. Hvilke spill har du? Er 3D effekten noe synlig bra? ^^; eheh.. jeg er kanskje veldig bortskjemt.. Har ikke noen 3D spill ennå, de får spillene som har kommet ut var ikke så fristende. Men det er et par spill som ligger på 3DS-et fra før av og jeg er veldig fornøyd med 3D-effekten på dem : D den er selvfølgelig ikke like bra som på kino/TV, men bedre enn jeg hadde forventet. Jeg har ikke brukt den sånn kjempe mye ennå, da, det er så vanskelig å venne seg til det :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2011 4:35 am
HEI! Tenkte jeg skulle se om det er noen andre her i baren?
GOD PÅSKE, folkens! biggrin
...Jeg må nok starte med påske-reingjøringen... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2011 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2011 8:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2011 12:15 pm
hei! Jeg adjusting ønsket å la dere vite at Yvonne (norsk jente som registrerte seg til å bli med denne guild nylig) ikke kan være på for et par dager fordi hun hadde et hjerteinfarkt. Når hun er på hennes føtter ønsker hun å bli en vanlig plakat. Jeg er Hyeon-Jin, Yvonnes penn pal, og jeg er kontoen som sitter for henne. Så bare ønsket å fortelle deg.
~ Hyeon-Jin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 7:49 pm
Hei, alle! Jeg Yvonne. Jeg er ny på denne guild. Jeg har lagt merke til det er kommet rolig... Jeg skulle ønske samtalen ville starte opp igjen. ;~;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2011 5:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:05 pm
Chat? Finnes det gaia Chat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:06 pm
Dunkballz Chat? Finnes det gaia Chat? Ja, faktisk. Nede til høyre, men det er bare for venner. Tenkte for øvrig mer på "småprat", som men gjerne pleide å bedrive her inne. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:08 pm
MaxMarius Dunkballz Chat? Finnes det gaia Chat? Ja, faktisk. Nede til høyre, men det er bare for venner. Tenkte for øvrig mer på "småprat", som men gjerne pleide å bedrive her inne. 3nodding Jøsses, har vært borte alt for lenge. Handy den baren der nede!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 3:13 pm
Hellz yeah. Skal på klubb i Bergen på torsdag, med Paul Phoenix kostyme. It shall be awesome! emotion_awesome
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |