|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 5:00 pm
MaxMarius Helt enig, fordrar ikke smaken av kaffe. Trenger det ikke for å holde meg våken heller. Tror jeg holder meg til Battery for nå. Those were the days.. Tenkt at det er 6 år siden jeg åpnet denne guilden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 5:57 pm
MaxMarius MaxMarius Helt enig, fordrar ikke smaken av kaffe. Trenger det ikke for å holde meg våken heller. Tror jeg holder meg til Battery for nå. Those were the days.. Tenkt at det er 6 år siden jeg åpnet denne guilden! Har du sjekka 'om oss' greia vår? Hahahahah~
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 3:56 pm
Aurfy MaxMarius MaxMarius Helt enig, fordrar ikke smaken av kaffe. Trenger det ikke for å holde meg våken heller. Tror jeg holder meg til Battery for nå. Those were the days.. Tenkt at det er 6 år siden jeg åpnet denne guilden! Har du sjekka 'om oss' greia vår? Hahahahah~ Lolol @ that. Skummelt hvor lite som har forandret seg egentlig! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 10:57 pm
MaxMarius Aurfy MaxMarius MaxMarius Helt enig, fordrar ikke smaken av kaffe. Trenger det ikke for å holde meg våken heller. Tror jeg holder meg til Battery for nå. Those were the days.. Tenkt at det er 6 år siden jeg åpnet denne guilden! Har du sjekka 'om oss' greia vår? Hahahahah~ Lolol @ that. Skummelt hvor lite som har forandret seg egentlig! surprised Jeg vet! Samme smak i alt egentlig. ;p
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 10:14 am
Aurfy MaxMarius Aurfy MaxMarius MaxMarius Helt enig, fordrar ikke smaken av kaffe. Trenger det ikke for å holde meg våken heller. Tror jeg holder meg til Battery for nå. Those were the days.. Tenkt at det er 6 år siden jeg åpnet denne guilden! Har du sjekka 'om oss' greia vår? Hahahahah~ Lolol @ that. Skummelt hvor lite som har forandret seg egentlig! surprised Jeg vet! Samme smak i alt egentlig. ;p La oss håpe det fortsetter slik. Blir ganske knall å være metal-bestefar tenker jeg. Liker for øvrig det nye update systemet, det gjør alt så mye lettere! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 1:52 pm
Helt svart kaffe er greit for meg.
Bare sjekker in etter guild announcement, alt gaar bra om dagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 1:57 pm
Mogmaster Helt svart kaffe er greit for meg. Bare sjekker in etter guild announcement, alt gaar bra om dagen? Klarer meg ikke uten svart kaffe.... mmmmmm... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 2:05 pm
EgoDoll Mogmaster Helt svart kaffe er greit for meg. Bare sjekker in etter guild announcement, alt gaar bra om dagen? Klarer meg ikke uten svart kaffe.... mmmmmm... whee You guys! *emosjonell klem* Alt går strålende her, godt å se at det ikke bare er meg som fortsatt kommer innom Gaia i ny og ne. Har faktisk drukket litt kaffe i det siste, men sånn er det jo å være student. Det har også kommet starbucks kaffe i butikkene, yumyum! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 2:58 pm
Svart kaffe er ernering for morningen min. lol
Jeg er paa gaia naar jeg stikker paa firefox, sjekker noen ganger guilds men glemmer sannelig det norske guild. uff uff. gonk
Spilt litt bulletstorm og har sokt jobb paa spaceworld. :}
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 3:33 pm
Har du et utenlandsk keyboard også?
Det spillet skulle visst være ganske bra, hva syns du? Jobber fortsatt på rema her, og kommer nok til å fortsette med det frem til jeg drar på utveksling. Greit å ha noe fast da, men spaceworld eller platekompaniet høres absolutt ikke feil ut det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 4:08 pm
Ja, har problem med og fikse til norsk saa det blir litt rart og skrive. razz
Bulletstorm var faktisk ganske bra, veldig mye action og tull man kunne gjore for og skaffe "style points". Det blir ganske vildt etter en stund men det er morsomt, har ikke spilt online enda, det kommer med en gears of war 3 beta. cool
Har lyst til og dra pa utveksling selv, studere i utlandet og saant men er bare usikker paa hva jeg skal studere. :}
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 4:50 pm
Å hei.
Har vært veldig sjeldent på Gaia i det siste, men stikker innom i blant for å svare på comments.
Det var deg jeg var på fest hos i går, riktig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2011 6:24 pm
tieru Å hei. Har vært veldig sjeldent på Gaia i det siste, men stikker innom i blant for å svare på comments. Det var deg jeg var på fest hos i går, riktig? Det kan stemme bra det. Har du vært her siden begynnelsen? surprised Mogmaster Ja, har problem med og fikse til norsk saa det blir litt rart og skrive. razz Bulletstorm var faktisk ganske bra, veldig mye action og tull man kunne gjore for og skaffe "style points". Det blir ganske vildt etter en stund men det er morsomt, har ikke spilt online enda, det kommer med en gears of war 3 beta. cool Har lyst til og dra pa utveksling selv, studere i utlandet og saant men er bare usikker paa hva jeg skal studere. :} Så en anmeldelse av det nettopp, virker ikke som multiplayer delen var så bra. Det kan selvsagt forandre seg med oppdateringer. Hvor vil du helst da? Er mest vanlig å studere i Norge 2 år før utveksling, men det går nok an å gjøre det annereledes også.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|