Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 312 313 314 315 316 317 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wiin

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 4:28 am

Marius`
Jeg fikk en PSP. <33

grattis =)
fikk bare stygge klær som jeg må bytte o:
PostPosted: Mon Jan 26, 2009 11:43 pm

Stakkars deg da! xd
Hadde du noen gode nyttårsforsetter dette året?

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Wiin

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 8:04 am

Marius`
Stakkars deg da! xd
Hadde du noen gode nyttårsforsetter dette året?

ja jeg skal klare å holde en edderkop i honda i 1 sek uten å skrike o :
wish me luck x )
du da ?
PostPosted: Tue Mar 31, 2009 12:25 am

Er allerede perfekt jeg da.. ninja
Men skal vel prøve å få spille litt mer PS3 ja, det høres ut som et godt forsett.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 2:49 pm

Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding

Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 1:12 am

Jeg spiller faktisk det også! Har så vidt kommet i gang da, men det er jo greit å ha noe å arbeide med over lang tid. whee

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Wiin

PostPosted: Tue Apr 14, 2009 11:41 am

Marius`
Er allerede perfekt jeg da.. ninja
Men skal vel prøve å få spille litt mer PS3 ja, det høres ut som et godt forsett.

haha ^^ bedre en mitt i hvertfall
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 11:42 am

Charinje
Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding

Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD

haha x D jeg skal vel vente lengst mulig og jeg leter jo tross alt etter en edderkopp på størelse med en maur ;o de store er for ekle >.< lol

Wiin

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 1:00 am

Wiin
Charinje

haha x D jeg skal vel vente lengst mulig og jeg leter jo tross alt etter en edderkopp på størelse med en maur ;o de store er for ekle >.< lol

Du kan jo gå inn i en dyrebutikk, der har de som oftest en eller flere taranteller. 4laugh
PostPosted: Mon Apr 20, 2009 12:52 pm

Æsj! Det var så lenge! Er det noen som husker meg? Unnskyld at jeg er aktiv mer. Jeg ska til Japan snart så har jeg ikke tid. Jeg liker ikke Gaia mer. Kossn går det me då alle sammen?

419scambaiterKoko

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 3:52 am

Hva skal du i Japan da? surprised
Er sjeldent på Gaia selv jeg også, men har alltids et par sekunder til overs for denne guilden da.
PostPosted: Fri May 01, 2009 9:45 am

Marius`
Wiin
Charinje

Du kan jo gå inn i en dyrebutikk, der har de som oftest en eller flere taranteller. 4laugh

NEEEEEEEEEEEI O ' :

Wiin

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Fri May 08, 2009 2:05 am

Marius: Hovedhistorie eller alle småquestene? Jeg holder på med sistnevnte; er figher-mage-assassin-knight-gladiator ++ alle andre titler det er mulig å få XD

Wii: Ja, gå for små edderkopper først, og så kan du øke størrelse om skrekken skulle minske XD

Koko: Husker navnet ditt ^^ Skjønner at du har mistet interessen for Gaia, siden har forandret seg mye de siste årene. Kult at du skal til Japan da! Tur eller skole?
PostPosted: Mon May 11, 2009 12:40 am

Charinje
Marius: Hovedhistorie eller alle småquestene? Jeg holder på med sistnevnte; er figher-mage-assassin-knight-gladiator ++ alle andre titler det er mulig å få XD

Har gjort størsteparten av hovedhistorien, så tenkte jeg skulle gjøre det du har gjort i tillegg. Hvilken konsoll er det du spiller på?

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

419scambaiterKoko

PostPosted: Wed May 13, 2009 10:32 am

Charinje

Wii: Ja, gå for små edderkopper først, og så kan du øke størrelse om skrekken skulle minske XD

Koko: Husker navnet ditt ^^ Skjønner at du har mistet interessen for Gaia, siden har forandret seg mye de siste årene. Kult at du skal til Japan da! Tur eller skole?

Marius og Charinje: Ja, eg ska til en amerikanske skole i Japan som heter "Temple University" i August. Det ska bli kjempe kult eg syns.
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 312 313 314 315 316 317 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games