|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 4:28 am
grattis =) fikk bare stygge klær som jeg må bytte o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:43 pm
Stakkars deg da! xd Hadde du noen gode nyttårsforsetter dette året?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 8:04 am
Marius` Stakkars deg da! xd Hadde du noen gode nyttårsforsetter dette året? ja jeg skal klare å holde en edderkop i honda i 1 sek uten å skrike o : wish me luck x ) du da ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 31, 2009 12:25 am
Er allerede perfekt jeg da.. ninja Men skal vel prøve å få spille litt mer PS3 ja, det høres ut som et godt forsett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 2:49 pm
Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding
Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 1:12 am
Jeg spiller faktisk det også! Har så vidt kommet i gang da, men det er jo greit å ha noe å arbeide med over lang tid. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 11:41 am
Marius` Er allerede perfekt jeg da.. ninja Men skal vel prøve å få spille litt mer PS3 ja, det høres ut som et godt forsett. haha ^^ bedre en mitt i hvertfall
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 11:42 am
Charinje Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD haha x D jeg skal vel vente lengst mulig og jeg leter jo tross alt etter en edderkopp på størelse med en maur ;o de store er for ekle >.< lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 1:00 am
Wiin Charinje Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD haha x D jeg skal vel vente lengst mulig og jeg leter jo tross alt etter en edderkopp på størelse med en maur ;o de store er for ekle >.< lol Du kan jo gå inn i en dyrebutikk, der har de som oftest en eller flere taranteller. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 12:52 pm
Æsj! Det var så lenge! Er det noen som husker meg? Unnskyld at jeg er aktiv mer. Jeg ska til Japan snart så har jeg ikke tid. Jeg liker ikke Gaia mer. Kossn går det me då alle sammen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 3:52 am
Hva skal du i Japan da? surprised Er sjeldent på Gaia selv jeg også, men har alltids et par sekunder til overs for denne guilden da.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 01, 2009 9:45 am
Marius` Wiin Charinje Det er mitt forsett også XD Skal klare å spille ferdig Oblivion, kjempekult spill 3nodding Wiin: Lykke til! gonk Burde vel også ha et slikt forsett, men jeg er for pysete XD haha x D jeg skal vel vente lengst mulig og jeg leter jo tross alt etter en edderkopp på størelse med en maur ;o de store er for ekle >.< lol Du kan jo gå inn i en dyrebutikk, der har de som oftest en eller flere taranteller. 4laugh NEEEEEEEEEEEI O ' :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 08, 2009 2:05 am
Marius: Hovedhistorie eller alle småquestene? Jeg holder på med sistnevnte; er figher-mage-assassin-knight-gladiator ++ alle andre titler det er mulig å få XD
Wii: Ja, gå for små edderkopper først, og så kan du øke størrelse om skrekken skulle minske XD
Koko: Husker navnet ditt ^^ Skjønner at du har mistet interessen for Gaia, siden har forandret seg mye de siste årene. Kult at du skal til Japan da! Tur eller skole?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 11, 2009 12:40 am
Charinje Marius: Hovedhistorie eller alle småquestene? Jeg holder på med sistnevnte; er figher-mage-assassin-knight-gladiator ++ alle andre titler det er mulig å få XD Har gjort størsteparten av hovedhistorien, så tenkte jeg skulle gjøre det du har gjort i tillegg. Hvilken konsoll er det du spiller på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 10:32 am
Charinje Marius: Hovedhistorie eller alle småquestene? Jeg holder på med sistnevnte; er figher-mage-assassin-knight-gladiator ++ alle andre titler det er mulig å få XD Wii: Ja, gå for små edderkopper først, og så kan du øke størrelse om skrekken skulle minske XD Koko: Husker navnet ditt ^^ Skjønner at du har mistet interessen for Gaia, siden har forandret seg mye de siste årene. Kult at du skal til Japan da! Tur eller skole? Marius og Charinje: Ja, eg ska til en amerikanske skole i Japan som heter "Temple University" i August. Det ska bli kjempe kult eg syns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |