|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 1:28 am
Koko.Dk TheBathDuck Koko.Dk TheBathDuck Koko.Dk Han er fra Wales og jeg kommer fra Amerika. kult ^^ : ) Eg liker ikkje kor eg bor skjønt. Eg bor i Utah (kor 2002 Olympiker var) og det e ett kjedelig sted å bo. Mange av folken e veldig "ignorant" og "close-minded." Så ja eg vil te Norge! haha men alle der er vel ikke så dumme? x D OL 2002 x D ingen bjelle ringer sorry x D liksom var 8 år eller no i 2002 x ) Bare mine venner! Det var i Park City (eller Salt Lake City). Ja det var mange år siden enn eg vet godt.haha ok da så > . <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 4:47 am
Desember! Tid for juleshopping og eksamensstress XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 7:05 am
Jeg hadde kjøpt alle gavene i slutten av November.. surprised Ingen eksamen på meg heller, helt greit å ikke gå på skolen merker jeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 10:10 pm
Dårlig økonomi i Amerika! Eg kan ikkje finne en nye jobbe fordi økonomi og eg bruker pengar så at eg kan betale regningerne. De e meget for dyrt også! Eg kan ikkje tenke på jul fordi økonomi e så dårlig i Amerika!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 09, 2008 2:09 pm
Koko.Dk Dårlig økonomi i Amerika! Eg kan ikkje finne en nye jobbe fordi økonomi og eg bruker pengar så at eg kan betale regningerne. De e meget for dyrt også! Eg kan ikkje tenke på jul fordi økonomi e så dårlig i Amerika! stakkars ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 14, 2008 10:11 am
NORGE TOK GULL I HÅNBALL (EM) : D <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 14, 2008 10:38 am
Flinke Marius! surprised Jeg er nesten ferdig selv XD
Koko: Uff da! Håper den kommer til å bedre seg i årene som kommer 3nodding
Bathduck: Flotte greier! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 1:26 am
Kjenner at jeg har fått skikkelig julestemning allerede. whee
Så Love Actually igår, for de som ikke har sett den er det en rå coverlåt med i filmen.
"I feel it in my fingers, I feel it in my toes, Christmas is all around me, and so the feeling grows
It's written in the wind, It's everywhere I go, So if you really love Christmas, C'mon and let it snow?"
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 21, 2008 6:59 am
Charinje Bathduck: Flotte greier! XD yupp yupp ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 4:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 5:49 am
Happy kwanza og chreaaahanucka (sp?) også! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 5:16 pm
Marius` Happy kwanza og chreaaahanucka (sp?) også! heart betyr det god jul eller godt nyttår? X D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 1:04 am
Meh, ej elska jula når den kjem, men d e litt deili når den fær me, for då kan ej bynd å glede mej t neste jul xD Mwahahahahahaha! Gifties! *e en liten jævel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 5:07 am
Racoonalinn Meh, ej elska jula når den kjem, men d e litt deili når den fær me, for då kan ej bynd å glede mej t neste jul xD Mwahahahahahaha! Gifties! *e en liten jævel* haha x D fikk du det du ønska deg i år da? =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|