|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 2:21 pm
Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Åh stakkars deg! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 1:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 1:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 2:24 am
eek
Jeg gikk litt amokk med flytte-ting.
Men bare å starte nye threads nå - alt gammelt er bortepoff. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 8:28 am
Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Piaaaaahhhhh: Super dupert. Nå ser det mye bedre ut. <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2008 7:56 pm
Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Piaaaaahhhhh: Super dupert. Nå ser det mye bedre ut. <33 Marius`: lol Super dupert var ut på mote siden året 2000. Kjempekult avi by the way!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 4:34 am
Koko.Dk Marius`: lol Super dupert var ut på mote siden året 2000. Kjempekult avi by the way! I'm bringing it back in? whee Takk, bare synd jeg ikke kan få tak i slike klær i virkeligheten. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 5:37 am
Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Nja, så trist var det ikke razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 1:56 am
Allvis Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Nja, så trist var det ikke razz Lov til å prøve.. xD Jeg jobber på Rema 1000 nå BTW. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2008 8:02 am
Marius` Allvis Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Nja, så trist var det ikke razz Lov til å prøve.. xD Jeg jobber på Rema 1000 nå BTW. whee Ohhhh. I kassa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 21, 2008 1:14 am
Vi har en schwer butikk, så jeg gjør annet arbeid også. Tar ut frukt, fyller hyllene, passer på at ting ser bra ut, rydder panterommet etc. Men hovedsaklig i kassen ja. whee Skal få meg PS3 så snart pengene kommer inn. <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 21, 2008 10:50 am
Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Piaaaaahhhhh: Super dupert. Nå ser det mye bedre ut. <33 xD Ingen som tør lage nye threads nå. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 12:50 am
Turelio Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Piaaaaahhhhh: Super dupert. Nå ser det mye bedre ut. <33 xD Ingen som tør lage nye threads nå. rofl Kanskje fordi alle nordmenn har dødd ut? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 23, 2008 9:26 am
Marius` Turelio Marius` Allvis -Snufs- Er ikke sjef for guilden mer emo Du kan få kapteinstillingen for en liten "bribe". ninja Piaaaaahhhhh: Super dupert. Nå ser det mye bedre ut. <33 xD Ingen som tør lage nye threads nå. rofl Kanskje fordi alle nordmenn har dødd ut? crying tror jeg lever men xD pfft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 23, 2008 11:26 am
Tudeleisen!
Den galne oddingen er tilbake...
Eg har vært opptatt med det faktum at eg no har flytta til Bergen for å gå på UiB, bor litt forbi Danmarksplass
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |