|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2008 4:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2008 10:34 am
Ja, det e ka hun vil deg at du ska tenke! rofl Najs avy by the way! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 24, 2008 5:31 am
I'm hooooome!?!? Ja, endelig ferdig med militæret. Livet er godt igjen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 11:34 pm
Koko.Dk Turelio Koko.Dk . Turelio: Det går bra, lille pike biggrin .. 'lille' talk2hand rolleyes Ok , Jüst kîddìng? Kossn går det me dei då? Mandagsbarn? (J/K åsså) xD Født på onsdag faktisk. :3 Neste onsdag. :> Meg går det masse bra med! Jeg er fanget i MMORPG-verdenen for tiden. xD Og degselv? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 11:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 11:36 pm
Marius` I'm hooooome!?!? Ja, endelig ferdig med militæret. Livet er godt igjen. MARJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! <3 OmgarOslokomnåååååååå! : D .. Når skulle vi på konsert igjen? -må skaffe billett- >.> <.< >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2008 3:12 am
Turelio Marius` I'm hooooome!?!? Ja, endelig ferdig med militæret. Livet er godt igjen. MARJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! <3 OmgarOslokomnåååååååå! : D .. Når skulle vi på konsert igjen? -må skaffe billett- >.> <.< >.< PIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! <3 Ikke 100% sikkert jeg kan allikevel, siden jeg har fått meg jobb og alt det der.. gonk Men jeg skal gjøre mitt beste. Det er ikke før i November.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2008 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2008 2:20 pm
Er tilbake fra ein tur til Oslo, var på konsert med Iron Maiden, det var kjempe, og leika litt turist, er ikkje ofte eg er i hovedstaden så eg måtte benytte sjangsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 12:12 am
IcephoenixLuna Er tilbake fra ein tur til Oslo, var på konsert med Iron Maiden, det var kjempe, og leika litt turist, er ikkje ofte eg er i hovedstaden så eg måtte benytte sjangsen. høres gøy ut^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 2:26 am
Marius` Turelio Marius` I'm hooooome!?!? Ja, endelig ferdig med militæret. Livet er godt igjen. MARJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! <3 OmgarOslokomnåååååååå! : D .. Når skulle vi på konsert igjen? -må skaffe billett- >.> <.< >.< PIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! <3 Ikke 100% sikkert jeg kan allikevel, siden jeg har fått meg jobb og alt det der.. gonk Men jeg skal gjøre mitt beste. Det er ikke før i November. Si i fra når du er 100% da. : D <3 Håh da har jeg jo god tid, og disse konsertene blir skjeldent utsolgt med en gang. :3 Må se om jeg finner noen andre å gå med også, i tilfelle rottefelle. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 2:26 am
Yess, og sånn skal det være! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 7:44 am
Turelio Marius` Turelio Marius` I'm hooooome!?!? Ja, endelig ferdig med militæret. Livet er godt igjen. MARJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! <3 OmgarOslokomnåååååååå! : D .. Når skulle vi på konsert igjen? -må skaffe billett- >.> <.< >.< PIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! <3 Ikke 100% sikkert jeg kan allikevel, siden jeg har fått meg jobb og alt det der.. gonk Men jeg skal gjøre mitt beste. Det er ikke før i November. Si i fra når du er 100% da. : D <3 Håh da har jeg jo god tid, og disse konsertene blir skjeldent utsolgt med en gang. :3 Må se om jeg finner noen andre å gå med også, i tilfelle rottefelle. >.< Mulig dama blir med. surprised Billettene kommer på salg nå den 30'te. Men som du sier blir den vel ikke utsolgt med det første.. håper jeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 11:28 am
Turelio Yess, og sånn skal det være! biggrin smart >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 01, 2008 7:42 am
Marius` Mulig dama blir med. surprised Billettene kommer på salg nå den 30'te. Men som du sier blir den vel ikke utsolgt med det første.. håper jeg. Oh my, ante ikke at hun var en konsertgåer! Men det funker, for min del iallefall. Jeg og min roomie har to store sovesofaer man kan kræsje på til alle tider! : D Hehe, nei de blir nok ikke det. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |