|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2008 12:12 am
Koko.Dk I dag ska eg til Kalifornia inntil mandag! biggrin åå heldig gris^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 10:06 pm
TheBathDuck Koko.Dk I dag ska eg til Kalifornia inntil mandag! biggrin åå heldig gris^^ Hæ hæ! Forteller du at eg må kjøre der med famillien min. gonk Vi har gått oss bort mens kjøre. Nå e eg i Las Vegas med min tante og onkel. I morgen kjører eg tebake til Utah skjønt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 7:29 am
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du? Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige. åja så kult smile eg synst at eg har hørt om NANA før, men eg husker ikkje..hehe.. koko, har eg sagt at eg ska te USA i sommer!? eg reiser no på torsdag biggrin skal til Massachussets å besøke min farfar, tante og kusine. og så skal vi til New York i fem dager! Har vært der to ganger før, men gleder meg sinnsykt til å komme der igjen biggrin heart har du vært i New York før Koko?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 7:21 pm
miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du? Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige. åja så kult smile eg synst at eg har hørt om NANA før, men eg husker ikkje..hehe.. koko, har eg sagt at eg ska te USA i sommer!? eg reiser no på torsdag biggrin skal til Massachussets å besøke min farfar, tante og kusine. og så skal vi til New York i fem dager! Har vært der to ganger før, men gleder meg sinnsykt til å komme der igjen biggrin heart har du vært i New York før Koko? Du forteller meg ikkje at du ska til Amerika igjen! Nei, eg har ikkje vært i New York eller Massachusetts før. Men eg har vært i Arizona, Texas, Kalifornia, Florida, Wyoming (Veldig kjedelig!) , og Idaho (men eg har ikkje sett for meget av det fordi, vi kjørte gjennom Idaho bare å gå te Wyoming).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 1:58 am
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du? Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige. åja så kult smile eg synst at eg har hørt om NANA før, men eg husker ikkje..hehe.. koko, har eg sagt at eg ska te USA i sommer!? eg reiser no på torsdag biggrin skal til Massachussets å besøke min farfar, tante og kusine. og så skal vi til New York i fem dager! Har vært der to ganger før, men gleder meg sinnsykt til å komme der igjen biggrin heart har du vært i New York før Koko? Du forteller meg ikkje at du ska til Amerika igjen! Nei, eg har ikkje vært i New York eller Massachusetts før. Men eg har vært i Arizona, Texas, Kalifornia, Florida, Wyoming (Veldig kjedelig!) , og Idaho (men eg har ikkje sett for meget av det fordi, vi kjørte gjennom Idaho bare å gå te Wyoming).så heldig du e biggrin Va det ikkje kult i Arizona og Texas!? Det e ihvertfall utrolig fint i Florida whee men det tordnet og regnet nokke helt sinnsykt på ettermiddagen, grr...hehe. Tenkte eg sku innom GUCCI butikken i New York, bare for å se biggrin et par sko koster rundt 6-7000 kr der stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 2:54 pm
miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du? Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige. åja så kult smile eg synst at eg har hørt om NANA før, men eg husker ikkje..hehe.. koko, har eg sagt at eg ska te USA i sommer!? eg reiser no på torsdag biggrin skal til Massachussets å besøke min farfar, tante og kusine. og så skal vi til New York i fem dager! Har vært der to ganger før, men gleder meg sinnsykt til å komme der igjen biggrin heart har du vært i New York før Koko? Du forteller meg ikkje at du ska til Amerika igjen! Nei, eg har ikkje vært i New York eller Massachusetts før. Men eg har vært i Arizona, Texas, Kalifornia, Florida, Wyoming (Veldig kjedelig!) , og Idaho (men eg har ikkje sett for meget av det fordi, vi kjørte gjennom Idaho bare å gå te Wyoming).så heldig du e biggrin Va det ikkje kult i Arizona og Texas!? Det e ihvertfall utrolig fint i Florida whee men det tordnet og regnet nokke helt sinnsykt på ettermiddagen, grr...hehe. Tenkte eg sku innom GUCCI butikken i New York, bare for å se biggrin et par sko koster rundt 6-7000 kr der stressed Alting i New York e meget for dyrt! Nei eg e ikkje så heldig. Arizona e for varmt for meg! Det va så svært å forstå folken i Texas. "Y`all come back now ya here" (Thank you come again) og " He was sawing the wood last night." (Sawing the wood mener "snoring" i Texas XD). Eg va veldig ung da eg va te Florida så husker eg ikkje så mye. Priser e gunstig i Utah men det e veldig kjedelig her skjønt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 25, 2008 10:46 am
Koko.Dk TheBathDuck Koko.Dk I dag ska eg til Kalifornia inntil mandag! biggrin åå heldig gris^^ Hæ hæ! Forteller du at eg må kjøre der med famillien min. gonk Vi har gått oss bort mens kjøre. Nå e eg i Las Vegas med min tante og onkel. I morgen kjører eg tebake til Utah skjønt.haha ;7 mye bil sitting med andre ord^^ men fortsatt bedre en å sitte inne og vente på at det slutter å regne^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 25, 2008 11:53 pm
Jeg har bosettet i oslo nå og får gjøre mange fine saker. 3nodding
Skal gå opp til nordmarka idag for den første gangen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 2:57 am
owentheyo Jeg har bosettet i oslo nå og får gjøre mange fine saker. 3nodding
Skal gå opp til nordmarka idag for den første gangen. Gratulerer? : )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 10:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 07, 2008 12:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 08, 2008 9:36 am
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige. åja så kult smile eg synst at eg har hørt om NANA før, men eg husker ikkje..hehe.. koko, har eg sagt at eg ska te USA i sommer!? eg reiser no på torsdag biggrin skal til Massachussets å besøke min farfar, tante og kusine. og så skal vi til New York i fem dager! Har vært der to ganger før, men gleder meg sinnsykt til å komme der igjen biggrin heart har du vært i New York før Koko? Du forteller meg ikkje at du ska til Amerika igjen! Nei, eg har ikkje vært i New York eller Massachusetts før. Men eg har vært i Arizona, Texas, Kalifornia, Florida, Wyoming (Veldig kjedelig!) , og Idaho (men eg har ikkje sett for meget av det fordi, vi kjørte gjennom Idaho bare å gå te Wyoming).så heldig du e biggrin Va det ikkje kult i Arizona og Texas!? Det e ihvertfall utrolig fint i Florida whee men det tordnet og regnet nokke helt sinnsykt på ettermiddagen, grr...hehe. Tenkte eg sku innom GUCCI butikken i New York, bare for å se biggrin et par sko koster rundt 6-7000 kr der stressed Alting i New York e meget for dyrt! Nei eg e ikkje så heldig. Arizona e for varmt for meg! Det va så svært å forstå folken i Texas. "Y`all come back now ya here" (Thank you come again) og " He was sawing the wood last night." (Sawing the wood mener "snoring" i Texas XD). Eg va veldig ung da eg va te Florida så husker eg ikkje så mye. Priser e gunstig i Utah men det e veldig kjedelig her skjønt. Im baack! biggrin det e godt å være hjemme igjen i det gode kalde Norge biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 09, 2008 12:32 am
Jotunheimen var fantastisk den siste helgen. Jeg skal til Møre Og Romsdal i dag. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 09, 2008 11:14 am
owentheyo Jotunheimen var fantastisk den siste helgen. Jeg skal til Møre Og Romsdal i dag. biggrin åh? ska du te Ålesund? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |