|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 9:54 pm
miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 2:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 7:38 am
Allvis Marius` Allvis Marius` Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da. Nice smice. Tatt tre mila? 2 ganger så langt. Enkel den da. whee Jaada. Kjempe enkel XP
Men så hadde jeg jo planer om å bli befal en periode da, så jeg trente mye i noen måneder, men nå gidder jeg ikke lengre. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:22 pm
Marius` Allvis Marius` Allvis Marius` Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da. Nice smice. Tatt tre mila? 2 ganger så langt. Enkel den da. whee Jaada. Kjempe enkel XP
Men så hadde jeg jo planer om å bli befal en periode da, så jeg trente mye i noen måneder, men nå gidder jeg ikke lengre. whee HAN HAR SETT LYSET
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 2:22 pm
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 9:02 pm
miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 2:38 am
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 11:06 am
miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart I går måtte eg arbeide fra klokken 16.00 inntil klokken 24.00. åååh... og eg må til "Graduation Practice" i morgen. rolleyes Gøøøøy stare IcephoenixLuna: Gratulerer me dagen! Det blir vell kjekt å bli ferdig me skolen vell whee eg og har lyst til å graduere meg..hehe..hattene e så kule whee I dag blev veldig gøy! Efter eg graduerte eg gikk på kino og køpte 3 bøker me pengerne fra min stemors tante whee åh! holdt du tale koko? whee kas bøker kjøpte du? Eg kjøpte en tegneserie heter "For bedre eller værst", NANA (Manga), og en bok om Sverige.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|