|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 22, 2008 12:59 pm
Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 8:04 am
Først en liten kreftoppdatering. Nå har også bestemor fått kreft. Type lunge. Det er i grunn trist.
Så til noe enda bedre. Hull City leder 1-0 over Bristol City ved pause i play-off-finalen til Premier Leage. Akkurat nå er Hull i underkant av 50 minutter unna toppserien. biggrin heart
Redigert: PREMIER LEAGUE! biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 27, 2008 12:50 pm
Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 7:30 pm
Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance Da eg var på skole idag der var et papir om det å bli medlem i militæret ved bordet kor jeg spiste lunsj me vennen mine. De prøver så svaert å ha folk i militæret så mye at de reiser til skolen min hver dag! Æsj eg trenger til å forlåte Utah og komme til Norge! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 6:05 am
Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance FREEDOM FOREVER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 1:38 pm
Allvis Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance FREEDOM FOREVER!
Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 10:08 pm
Marius` Allvis Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance FREEDOM FOREVER!
Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da. Nice smice. Tatt tre mila?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 5:54 am
Allvis Marius` Allvis Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance FREEDOM FOREVER!
Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da. Nice smice. Tatt tre mila? 2 ganger så langt. Enkel den da. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 2:40 am
Marius` Allvis Marius` Allvis Marius` Allvis Anbefaler ikke å sove så mye ute i Norsk natur eller by. Det er et relativt kjørlig land å campe i. Spesielt i Nord Norge. Ugh, militær minnene kommer sigende. Grøss og gru! MILITÆRET ER BEST!?!? mrgreen wahmbulance FREEDOM FOREVER!
Har faktisk vært heeeelt forjævlig greit her i det siste, etter mestringsøvelsen i hvert fall. Den var SCHEIT. Men det er digg å ha fullført noe sånt da. Nice smice. Tatt tre mila? 2 ganger så langt. Enkel den da. whee Jaada. Kjempe enkel XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 9:02 am
Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 9:45 am
Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 31, 2008 11:07 pm
miyakoangel Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 5:22 am
Koko.Dk miyakoangel Koko.Dk Eg ska graduere på tirsdag! 3nodding åååh...lykke til biggrin Takk! Eg sku' til Las Vegas men, eg må arbeide skjønt crying (Eg ska vera arbeida så mye i sommeren anyway) - Eg e så tret men, eg kan ikkje sova- Det e klokken 25.00 kor eg bor nå. God natt alle sammen!
klokken 25!? whee Så skjønn du e koko! Du får sove godt! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 2:12 pm
*smiler bredt* Eg fyller 20 år på onsdag! (4. Juni)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 2:59 pm
IcephoenixLuna *smiler bredt* Eg fyller 20 år på onsdag! (4. Juni) velkommen etter, hehe razz vi får huske på det biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |