|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:12 am
Men det er jo litt morsomt at det kun er i Norge og i satanistiske kulter hvor det tegnet betyr satan. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:13 am
Kamatari Marusa EgoDoll Det bildet har jeg xp Mr.Devilhorns (Mr.Longhorn University) 3nodding Er jeg den eneste som aldri finner slike 'kule' bilder på nettet? crying SI GRATTIS DAAA! cry
xP <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:15 am
Aurfael Men det er jo litt morsomt at det kun er i Norge og i satanistiske kulter hvor det tegnet betyr satan. xD Det er vel ikke kun i Norge og satanistiske kulter? er det ikke et velkjent Rock'n'Roll symbol a? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:29 am
Gargis Aurfael EgoDoll Aurfael Men det er jo litt morsomt at det kun er i Norge og i satanistiske kulter hvor det tegnet betyr satan. xD Det er vel ikke kun i Norge og satanistiske kulter? er det ikke et velkjent Rock'n'Roll symbol a? xp Jo. Rock & Roll, men i Norge st�r det for Satan. :3
Stor forskjell der.Det er en figur-sak av satan, men det er ikke noe satanisk symbol. Dio som fant p� symbolet, og etter hva jeg har h�rt s� l�rte han det av bestemoren som brukte det som et tegn p� satan og ondskap. N� blir det mest brukt i respekt ovenfor rockere. xp Det der var kanskje litt teit formulert, men det f�r dere leve med. Syns det var bra jeg 3nodding tegnet blir kalt for Devilhorns 3nodding trur jeg det var xp Slipknot skreik det veit du heart 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:46 pm
Gargis Jada... Skal nok huske det. xp Lykke til. ^^ *har ikke matte p� VK1 Elektro* whee Men det er veldig mye matte inne i studieretningsfagene uansett... Spenningsfall, Ohms Lov, Kirchoffs lov, Pytagoras (til og med Pytagoras Utvidede l�resetning), og masse annet greier. Hadde pr�ve p� Elektronikk for noen uker siden, det gikk sugent det xp hadde ohmslov, spenningsfall, elektromotorisk spenning, energi og effekt. S��� kjett xp jeg har 5 timer fysikk og 5 timer matte i uka, altfor mye matte gonk skal uansett ikke velge matte til neste �r, neggu om jeg det gj�r xd Trigonometri er det eneste som jeg syns er artig innen matte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 2:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 2:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 3:00 pm
Ha! Må bare ha bevis for meg selv at jeg var våken til midnatt enda en gang. Patetisk? Ja. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |