Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
World of Warcraft Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nilP

PostPosted: Wed Mar 26, 2008 8:45 am

Tiden för spelandet är år 30.

Ni kommer att starta i Stormwind på Azeroth. Ni är alla där av en eller annan anledning. Sen startar äventyret från den punkten. Ni känner inte varandra.
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 4:04 am

nilP
Tiden för spelandet är år 30.

Ni kommer att starta i Stormwind på Azeroth. Ni är alla där av en eller annan anledning. Sen startar äventyret från den punkten. Ni känner inte varandra.

Gut då behöver jag typ inte ändra min background något ^^

Newberg
Captain

Qvark rolled 12 6-sided dice: 5, 1, 5, 4, 5, 4, 1, 1, 6, 6, 1, 1 Total: 40 (12-72)

Qvark

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 10:33 am

Strength: 14
Agility:10
Stamina:13
Qvark rolled 12 6-sided dice: 2, 4, 1, 3, 5, 4, 4, 4, 6, 1, 3, 5 Total: 42 (12-72)
PostPosted: Thu Mar 27, 2008 10:35 am

Intelect:9
Spirit:13
Charisma:14

Stats efter att jag har bytt.

Strength: 14
Agility:14
Stamina:13
Intelect:9
Spirit:13
Charisma:10

Qvark

nilP

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 2:54 pm

Fick precis Klars bakgrundshistoria.
Vet att han har gjort klart charen. Behöver bara få in den.
PostPosted: Thu Apr 03, 2008 8:01 am

Bara nike som inte skickat in något nu då.

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 9:46 am

o.O finns flera som inte skickat in saker. Stats betyder inte att jag fått in en char av dem, det är att jag sett dem slå stats =/
PostPosted: Thu Apr 03, 2008 10:01 am

nilP
o.O finns flera som inte skickat in saker. Stats betyder inte att jag fått in en char av dem, det är att jag sett dem slå stats =/

Ach so, trodde stats betydde att man gjort charen men inte skickat in nå story info om den ^^

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Fri Apr 04, 2008 3:07 am

nehe heeeeee

*edit*
För att göra den post lite nyttig säger jag också nu att jag fått in allt av Klars. Samt att jag sätter en Deadline på att Charsen skall vara inne nästa fredag.

Dvs fredag den 11.
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 4:17 am

Fått in nå mer? Eller kommer de göra som man gör i skolan? (skriva klart dagen innan)

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 4:56 am

De skriver väl klart dagen efter kan jag antaga.

MEN om Deadlinen missas tappar man automatiskt plats, och då tar jag in spelar upp till fyra efter behag. (Dvs när det passar mig) Oavsett om jag vid deadline bara fått in en char så hade jag spelat, men nu har jag två helt klara så.

Ju snabbare man är in med char desto större chans har man att komma med från första början.
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 10:59 am

Ja som sagt Fredagen den 11/4 klockan 20:00 är det Deadline för att ha lämnat in chars, om man lämnar in efter det blir man inte med från början så enkelt är det.

Men för er som är klara oroa er inte, oavsett om det nu bara är ni två som är klara efter fredag så kommer vi köra, ni får då med er NPC'er för ett tillräckligt party, sedan byts dessa ut som vanligt enligt döds regeln.

nilP

nilP

PostPosted: Sat Apr 12, 2008 2:36 am

Yes, tre spelare blev till att börja med. De som skall spela är Råbin, Stane och Ante. Samt att det också då blir en NPC med från början.

De som gör chars senare sätts upp på reserv listan och plockas in eftersom folk droppar, av en eller annan anledning.
PostPosted: Mon Apr 14, 2008 9:03 am

Vill bara påpeka att när jag nämnde deadlinen för nike förra helgen så sa han: "Jaha inte förrän på fredag, då är det ju lungt."

xd !!!!

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 9:54 am

heh humor.

NPC'en som kommer att starta med er är nu klar.
Sitter och filar på lite GT grejer under dagarna så detta skall nog gå för sig ^_^
Reply
Arkiv

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces