|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 2:46 am
Dennis Tror dock inte att Anna kan vara med. Anna Jag är upptagen nu till helgen, 6-8 (Lajv-Nidum). Sen jobbar jag två helger efter det, 21-22 juli och 3-5 augusti. Annars bör det gå. Är sen ledig ifrån den 9 aug fram till dess att skolan börjar igen tror jag. Låter som att hon inte är upptagen iaf? Edit: Nvm this, old info.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:04 am
Ju fler som kan vara med desto bättre. Snackade med Anna idag, och hon verkar nog med lite tur kunna ordna om såpass att hon kan vara med!
Funderar på om man skulle lägga upp vad alla kan/kommer att få för uppgraderingar, och på vilka levels. Men det kanske är roligare om det kommer lite som en överraskning?
Är det något mer ni vill att jag ska lägga upp förresten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:09 am
att lägga upp powerups skulle (enligt mig) kännas fel. Så jag tycker ej du borde göra det.
Om du har scanner kan du ju ta å lägga in kartor å lägga upp, det skulle vara nice ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:18 am
Har tyvärr ingen scanner, så det kommer inte att gå så bra. Möjligtvis att jag gör om er baskarta till en ordentlig datorskriven grej om jag har onaskligt lite för mig någon dag.
Hehe, anledningen till att jag tänkte att man kunde lägga upp era powerups var för att se om det var något som var helt uppåt väggarna fel. Men ni får lita på mig helt enkelt wink
Ska skriva vidare på ett litet prioriteringssystem som jag kommer använda mig av efter den här storylinen tar slut. Det kan hända att den gör det efter nästa äventyr, om ni sköter det snyggt. Då kommer jag spola framåt i tiden cirka ett år. Då kommer folk få chansen att bli coola. Typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:21 am
O.o en framspolning nu känns fel. Vi har jätte mycket att greja med.
Men men vi får se som sagt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:23 am
nilP O.o en framspolning nu känns fel. Vi har jätte mycket att greja med. Men men vi får se som sagt. En hel del kommer redas ut i kommande äventyr, men när saker och ting lugnat ner sig kommer vi att spola. Ingen fara, det kommer inte bli... "Ni ser ett tåg. Vad gör ni?" "Jag drar mitt SVÄRD!" "Okej. Ett år senare..."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:39 am
Ne självklart förstod jag att det inte skulle bli så, men ja det finns mycker som måste redas ut ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:47 am
jag skulle gärna se vilka power ups jag själv kommer få i alla fall. Kanske inte behöva lägga upp det, räcker med att ta det en-och-en utifall någon är nyfiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:56 am
Azolon jag skulle gärna se vilka power ups jag själv kommer få i alla fall. Kanske inte behöva lägga upp det, räcker med att ta det en-och-en utifall någon är nyfiken. Jaop om nu folk är intreserade får man väl bara prata med dennis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 11:18 am
Lägg inte up power upsen, det ska bli en överraskning för alla. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 3:57 am
pga att det inte blir någon pre-release eftersom det var alldeles för få som skulle åka, så kommer jag kunna vara med på W.I.N.G.S ändå razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 4:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 6:25 am
Vem ska Lejon va med då? Får Niklas två sidekicks? Eller äter han upp Ante och nöjer sig med Lejon? xd
Nils - Anna Jonas - Klars Matti - Robin Niklas - Lejon - Ante
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 6:32 am
vet inte.
man skulle ju kunna lotta ut dem på en hjälte xd
*draw straws*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 8:21 am
Eller så har ni inget att säga till om när det gäller gruppuppdelningar, då Michael DeNoel kommer vara med. Sen måste ni räkna med NPCer och massa annat. Men ja, nio spelare. Det är mycket det. Kommer krävas mycket av mig som SL. Men det går nog. Dock, som jag sagt, behöver man vara beredd på att bli utskickad lite nu och då, eftersom så många spelare kommer att bli svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |