Welcome to Gaia! ::

[Dutch] All girls school

Back to Guilds

 

Tags: Dutch, Girls, Lifestyle, Fashion, Beauty 

Reply Spam & Spelletjeshoek
Wat wil je kwijt? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

iNemesis

PostPosted: Wed May 23, 2007 12:57 am


Ik wil zo een kerel net als die Logan uit gilmore girls sweatdrop
PostPosted: Sun Jun 10, 2007 12:13 pm


het gewiebel van niels zijn voeten irriteerd me.. ja, dat wilde ik even kwijt.. stare

Sifri


Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 1:06 pm



Man.. morgen weer 2 uur in de trein terug naar huis crying crying

User Image
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 8:09 am


Hoi, ik ben Marije wie ben jij ?
Sorry dat MOEST gewoon even :+

Blije


Sifri

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 1:10 pm


Mihi !! mrgreen sweatdrop
PostPosted: Wed Jun 20, 2007 3:47 am


BIJNA GRASPOP biggrin

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Sifri

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 11:41 am


de zon schijnt blaugh voor even dan wrs..
...
op m'n scherm blaugh al goe dat mijn schaduw er nog is zodat ik nog zie wat ik typ
PostPosted: Fri Jun 29, 2007 8:43 pm


Te warm.. Het is veelste warm!

*smelt*

iLuVhP


gebakkie

PostPosted: Mon Jul 02, 2007 2:26 am


ik wil dat mijn huisarrest wordt ingetrokken, ik heb niks gedaan!
PostPosted: Mon Jul 02, 2007 11:24 am


^ ai das ni echt plezant. meestal weet je nog niet wat je gaat doen en verveel je je wrs te pletter ni?
...
wat ik kwijt wil: ik vind die stomme titel van dat deuntje niii!!!

Sifri


gebakkie

PostPosted: Tue Jul 03, 2007 12:03 pm


I love Joey!! heart
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:00 pm


( vorige post van mij, k heb nog steeds die titel ni gevonden stressed )
...
whee waaaaaaaaa ....
....
ké.. dat was het..

Sifri


gebakkie

PostPosted: Thu Jul 05, 2007 1:08 pm


2 weken bij Karmen logeren, 1 week op springkamp met Kirsten en Diva (2 van mijn paarden) en daarna bij 1 week bij Joey logeren (eigenlijk bij zijn zusje Judith, maar dat vind ik ook goed)
PostPosted: Wed Jul 11, 2007 11:34 pm


Om 12 uur klaar met werken biggrin

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Sifri

PostPosted: Fri Jul 13, 2007 2:14 pm


Sifri
wat ik kwijt wil: ik vind die stomme titel van dat deuntje niii!!!



kyaaaaaa gevonden gevonden!! mwahahahahahaha
at last I found that stupid song title thing..
wahahahahahhaaaaaaaa
Reply
Spam & Spelletjeshoek

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//