|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 12:57 am
Ik wil zo een kerel net als die Logan uit gilmore girls sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 12:13 pm
het gewiebel van niels zijn voeten irriteerd me.. ja, dat wilde ik even kwijt.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:06 pm
Man.. morgen weer 2 uur in de trein terug naar huis crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 8:09 am
Hoi, ik ben Marije wie ben jij ? Sorry dat MOEST gewoon even :+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:10 pm
Mihi !! mrgreen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 11:41 am
de zon schijnt blaugh voor even dan wrs.. ... op m'n scherm blaugh al goe dat mijn schaduw er nog is zodat ik nog zie wat ik typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 8:43 pm
Te warm.. Het is veelste warm!
*smelt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 2:26 am
ik wil dat mijn huisarrest wordt ingetrokken, ik heb niks gedaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 11:24 am
^ ai das ni echt plezant. meestal weet je nog niet wat je gaat doen en verveel je je wrs te pletter ni? ... wat ik kwijt wil: ik vind die stomme titel van dat deuntje niii!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 12:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 12:00 pm
( vorige post van mij, k heb nog steeds die titel ni gevonden stressed ) ... whee waaaaaaaaa .... .... ké.. dat was het..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 1:08 pm
2 weken bij Karmen logeren, 1 week op springkamp met Kirsten en Diva (2 van mijn paarden) en daarna bij 1 week bij Joey logeren (eigenlijk bij zijn zusje Judith, maar dat vind ik ook goed)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 11:34 pm
Om 12 uur klaar met werken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 2:14 pm
Sifri wat ik kwijt wil: ik vind die stomme titel van dat deuntje niii!!! kyaaaaaa gevonden gevonden!! mwahahahahahaha at last I found that stupid song title thing.. wahahahahahhaaaaaaaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|