|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:02 am
Haha, söt tävling! Tja, det är väl bara att ta tag i och börja gissa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:06 am
Jag tror att jag vet ettan nu ^^ Eller ja... Jag vet vad jag tror att det är iaf <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:15 am
Jag har en etta, men den är långsökt... Men jag kommer inte på någonting bättre.... Den var svårtast!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:17 am
Jag tyckte att Ronja Rövardotter (trean sweatdrop ) var svår också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:19 am
Niddler Jag tyckte att Ronja Rövardotter (trean sweatdrop ) var svår också. Mjo, men bra att du sa det så att jag vet att jag gissat rätt! Fast Starwars (åttan) var ganska lätt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:26 am
Bra, för Ronja Rövardotter är ju Disney och så smile
Jag får inte åttan till Star Wars, dock xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:36 am
Niddler Bra, för Ronja Rövardotter är ju Disney och så smile Jag får inte åttan till Star Wars, dock xp Jajamen! Klart det är starwas? Eller ballte royal kanske? Eller tänker jag på fel nummer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:39 am
Ni får veta allt på fredag. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:36 am
Dark Erica Ni får veta allt på fredag. :3 Jopp, fast jag lever i an skaout stuga utan internet i stockholm då så jag får inte veta hur fel jag hade förän på måndag..
För övrigt vet jag vad ettan är nu: Titanic ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:43 am
Och jag som trodde att ettan va något annat mrgreen (inte för att jag kommer få rätt på nån men endå xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 12:57 pm
Nian är olifanten som Legolas surfar på i ROTK.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 1:12 pm
Mikusagi Nian är olifanten som Legolas surfar på i ROTK. Ringen Och Trollkarlens Katt? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 1:29 pm
Niddler Mikusagi Nian är olifanten som Legolas surfar på i ROTK. Ringen Och Trollkarlens Katt? o_O Förstår du bättre om jag säger SOR:KÅ då? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 2:17 pm
Mikusagi Niddler Mikusagi Nian är olifanten som Legolas surfar på i ROTK. Ringen Och Trollkarlens Katt? o_O Förstår du bättre om jag säger SOR:KÅ då? razz Ja! Du brukar skriva Sagan om ringen-förkortningar på svenska så jag trodde att du gjorde det nu också >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:28 am
jag tyckte oxo den där långhåriga tjejen va klurig men efter lite tänkande så va det rätt enkelt å gissa vem det va xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |