Legions_
Det skulle vara kul att köra ett äventyr av något slag i en lite fantasy-österlänsk setting ^^
jao. dock så kommer inte jag göra någott sådant
ninja Nu kan jag ju också skriva ner så att alla ser det (dom som faktiskt kollar
rolleyes ) att jag har hållit på å jobbat med (knappt gjort nå) ett Wrestling rollspel ett bra tag nu.
Det är inte på långa vägar klart att köra eller liknande men jag vill gärna ha syn punkter få kanske höra lite gimmick ideer ni har osv.
Settingen overall går ut på att wrestling i denna värld nu inte bara är entertainment utan att många bataljer tex. krig utspelas i ringen.
Wrestling är nu på riktigt och spelarna kommer alltså att spela en ung wrestler som kommer försöka ta sig upp i de stora ligorna och kämpa om pengar ära och också för sitt land (att "kriga" för sitt land är bara unnat de allra bästa)
det kommer finnas många ligor med ännu fler wrestlers och det kommer att innehålla mycket story (de som har sett på wrestling vet vad jag snackar om) story som för det mesta är ganska bombastisk och många gånger ganska "självklar"
mer info kommer när jag kommer på mer. kanske slänger upp en tråd om det men om ni har några synpunkter tar jag gärna emot dem ^_^
*edit* gör en post på engång.