|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:20 am
Evil anime fan girl ^o^ Navn: Evil anime fan girl ^o^ eller plingern sweatdrop Avatar: denne Villig til å donere for bildet: jepp! ^__^ Tips til artister: Poffen... du finner bilder og eksempler i butikken hennes i siggen hennes... 3nodding Linker plz? D:
Upload bildet av avataren din til photobucket/imageshack noe sånt, mye lettere å bruke når vi bestiller. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 1:12 pm
Aurfy [C]hris Aurfy Ingen flere som vil være med? D:
Nå kjøpte jeg nettop CNS igjen, savnet det slik... <3 Så nå har jeg bare 1688+ goldCNS? D:
Jaja, så farlig er det ikke. ^^
Det første bildet er betalt allerede uansett. CSF er det røde skjerfet jeg aldrig klarer å skrive navnet på... xd Men jeg er edentlig mer en som selger og kjøper ting, skjerfet kjøpte jeg nå, så seller jeg det når det har gått opp i pris igjen, trodde det ville passe godt med de nye tingene, men nei... Husker jeg kjøpte en item, så solgte jeg den rett etter for 2000 gull mer! Jeg byr og kjøper for lite, og selger det for mer! hehehe...
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 3:06 pm
[C]hris Aurfy [C]hris Aurfy Ingen flere som vil være med? D:
Nå kjøpte jeg nettop CNS igjen, savnet det slik... <3 Så nå har jeg bare 1688+ goldCNS? D:
Det første bildet er betalt allerede uansett. CSF er det røde skjerfet jeg aldrig klarer å skrive navnet på... xd Men jeg er edentlig mer en som selger og kjøper ting, skjerfet kjøpte jeg nå, så seller jeg det når det har gått opp i pris igjen, trodde det ville passe godt med de nye tingene, men nei... Husker jeg kjøpte en item, så solgte jeg den rett etter for 2000 gull mer! Jeg byr og kjøper for lite, og selger det for mer! hehehe...Ah! xD Da forstår jeg.
Haha, exchange whore. xp
Jeg kjøper letters, men klarer skjeldent å selge ting igjen. D: -item whore-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:38 am
Aurfy [C]hris Aurfy [C]hris Aurfy Ingen flere som vil være med? D:
Det første bildet er betalt allerede uansett. CSF er det røde skjerfet jeg aldrig klarer å skrive navnet på... xd Men jeg er edentlig mer en som selger og kjøper ting, skjerfet kjøpte jeg nå, så seller jeg det når det har gått opp i pris igjen, trodde det ville passe godt med de nye tingene, men nei... Husker jeg kjøpte en item, så solgte jeg den rett etter for 2000 gull mer! Jeg byr og kjøper for lite, og selger det for mer! hehehe...Ah! xD Da forstår jeg.
Haha, exchange whore. xp
Jeg kjøper letters, men klarer skjeldent å selge ting igjen. D: -item whore-
Det er mange som gjør det samme, det kalles buisness. cool Er den beste måten å tjene litt gull på her, det mener nå jeg.
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 6:11 am
Aurfy Evil anime fan girl ^o^ Navn: Evil anime fan girl ^o^ eller plingern sweatdrop Avatar: denne Villig til å donere for bildet: jepp! ^__^ Tips til artister: Poffen... du finner bilder og eksempler i butikken hennes i siggen hennes... 3nodding Linker plz? D:
Upload bildet av avataren din til photobucket/imageshack noe sånt, mye lettere å bruke når vi bestiller. <3
oops... sorry... glemte det... skulle gjøre det... men tenkte visst på noe annet da... heh.. rofl sweatdrop
men her er den ihvertfall... blaugh mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 12:38 pm
Navn: poffen Avatar: Denne... cool Villig til å donere for bildet: rolleyes ja selvfølgelig Tips til artister: ...hmm...kjenner ingen egentlig... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 8:55 am
Gruppebilde var en kjempe god ide! Hadde vært veldig gøy og være med på ett smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 8:58 am
Navn:XxxXDyingAngelXxxX Avatar:  Villig til å donere for bildet Ja så klart. Tips til artister:Nei kjenner ingen jeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 7:56 am
XxxXDyingAngelXxxX Navn:XxxXDyingAngelXxxX Avatar:denne Villig til å donere for bildet Ja så klart. Tips til artister:Nei kjenner ingen jeg. Du kunne ikke tenke deg å lagre bildet av avataren din på en photobucket konto, også linke til oss? Evt sende til meg over msn/mail.
Pia@nylokken.no <- min msn/mail.
Det gjør alt mye lettere. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:21 am
Navn: Allvis Avatar: Denne Villig til å donere for bildet: Ja du! Tips til artister: Vet om et par som er flinke men vet ikke om de gjør commisions for øyeblikket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:15 pm
Allvis Navn: Allvis Avatar: Denne Villig til å donere for bildet: Ja du! Tips til artister: Vet om et par som er flinke men vet ikke om de gjør commisions for øyeblikket. D:
Jeg takler det ikke lenger. KAN IKKE FOLK LESE?!
Link til avataren din som er lagret et sted, plz?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 5:00 am
Aurfy Allvis Navn: Allvis Avatar: Denne Villig til å donere for bildet: Ja du! Tips til artister: Vet om et par som er flinke men vet ikke om de gjør commisions for øyeblikket. D:
Jeg takler det ikke lenger. KAN IKKE FOLK LESE?!
Link til avataren din som er lagret et sted, plz?
Unnskyld, unnskyld, unnskyld, unnskyld, unnskyld ^^;; Ikke drep meg LET ME LIVVEE! Er det godkjent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 11:14 am
Jupp. :B <3
Sorry, jeg ble bare litt lei. xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 11:19 am
...Påmeldingen gjelder fortsatt...oro...? o: ...For så jo og at det var blitt ferdig en tegning og sånt...? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 11:22 am
Nim Nak ...Påmeldingen gjelder fortsatt...oro...? o: ...For så jo og at det var blitt ferdig en tegning og sånt...? ninja Jaaaada. ^w^
Det bildet er jo bare crew. o: Folk vil jo være med de også, sant? ^^ SÅ derfor er det åpen påmelding heeeele tiden.
Mulig vi lager flere bilder også? ^^ We just don't know yet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |