|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 8:41 am
Wauw, dit is echt super! Ik doe mee!
Lijstje update ik later wel, als je snel wil beginnen zie mijn wishlist biggrin (ben benieuwd wie ik krijg blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 8:59 am
Ik wil ook mee doen! biggrin
Mijn wensen Silver Starman Earring Pink Dotted Legwarmers Pink Lace Tabi Ice Champion Pink Shimmer Dress Wingin Black Shoes Classic Partition Top ~Oftewel alles in me wislist/dream avi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 9:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 9:18 am
Wie vieren sinterklaas met het guild/Who's is celebrating sinterklaas with the guild: Pingching chousi x-a k i y o-x Sweet Little Kaira Angel Sakusei Magical White Fox HaPPy SaD cLoWn evaleranna Oriental Wolf br3akape BierBuikje Dregons Fake a Mistake
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 9:37 am
Omg yeey, wat zijn er al veel mensen! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 10:08 am
Sweet Little Kaira Angel Omg yeey, wat zijn er al veel mensen! whee Ja opzich wel smile mensen kunnen zich tot vandaag tot 0.00 inschrijven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:28 am
 ♔ ιm εxprεssιng ♔╔════════════════════════════════════════╗Lijkt me leuk! Ach, waarom niet! Omdat we in het echte leven Sinterklaas al gewoon zo gemakkelijk overslaan! Mijn verlanglijstje... Pfoe, daar vraag je me wat. Moet toch wat invullen xD Om het leuk te houden:
- Kokeshi Kimono - Red Lacquer Chopsticks - Oynx Castanets - Tall Paper Lantern White - Rili Sari
Een of meerdere van deze items zou zeer gewaardeerd zijn Sinterklaas! whee ╚════════════════════════════════════════╝
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:40 am
Gezellig dat je mee doet biggrin Bl RAlN
 ♔ ιm εxprεssιng ♔╔════════════════════════════════════════╗Lijkt me leuk! Ach, waarom niet! Omdat we in het echte leven Sinterklaas al gewoon zo gemakkelijk overslaan! Mijn verlanglijstje... Pfoe, daar vraag je me wat. Moet toch wat invullen xD Om het leuk te houden:
- Kokeshi Kimono - Red Lacquer Chopsticks - Oynx Castanets - Tall Paper Lantern White - Rili Sari
Een of meerdere van deze items zou zeer gewaardeerd zijn Sinterklaas! whee ╚════════════════════════════════════════╝
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:41 am
Pingching Wie vieren sinterklaas met het guild/Who's is celebrating sinterklaas with the guild: Pingching chousi x-a k i y o-x Sweet Little Kaira Angel Sakusei Magical White Fox HaPPy SaD cLoWn evaleranna Oriental Wolf br3akape BierBuikje Dregons Fake a Mistake Bl RAlN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:25 pm
Pingching de kadootjes moet toch van ong 5k zijn surprised ik zie sommige dingen waar ik echt geen gold voor heb, ben zeer arm op het moment surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:33 pm
Ow... ok ik maak een nieuw verlanglijstje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:44 pm
Ok nieuw verlanglijstje: (en vanwege mijn fout van vorige keer verhoog ik mijn bijdrage aan de guild naar 700 gold)
- Native American Moccasins - Creamy Brown Tavern Wench's Blouse - Buckskin Leather Kachina Dancer's Dress - Audrey's White Long Gloves - Silver Champagne Party Hair Ribbon - Powdered Sugarplum Puff Sleeves - Sugarplum Slippers - Ballerinas Circlet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2010 6:35 am
Dregons Pingching de kadootjes moet toch van ong 5k zijn surprised ik zie sommige dingen waar ik echt geen gold voor heb, ben zeer arm op het moment surprised 5 k of lager smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2010 6:36 am
Pingching Dregons Pingching de kadootjes moet toch van ong 5k zijn surprised ik zie sommige dingen waar ik echt geen gold voor heb, ben zeer arm op het moment surprised 5 k of lager smile CADEAU'S VOOR 5K OF LAGER!! Als er problemen zijn smile dan hoor ik het graag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|