|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 1:45 pm
ngn som känner för att byta ett nitemare collar mot ett aug 04? ...eller ngn av sakerna som är i ^^ ...helst dom där wing sakerna XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:57 am
Vill köpa >.< Paper bag domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:29 am
Ok, om det är någon som har brev ni vill bli av med så hör av er till mig. Brev saker också...
Är på jackt efter 3 september brev för tillfället.. Har inga pengar att donera till gaia så det är lite kärft för tillfället sad
I alla fall.. Har en del saker att sälja också *hurm hurm*
Nm bustier NM collor Coon tail Prisoners set White olympic shirt Morganas dress
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:06 pm
Tycker det skulle vara trevligt med ett sept brev jag med, så pm mig gärna med vad ni vill ha för ett brev... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 5:59 am
Quanthalas Tycker det skulle vara trevligt med ett sept brev jag med, så pm mig gärna med vad ni vill ha för ett brev... 3nodding då är vi två.... ninja har sparat ihop i guld till minst ett.. ett och ett halft.. pluss massa saker!! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:00 am
Någon som vill ha en ZONY MP3 Player för 7,399g? Kolla i min affär på marketplace 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:02 am
Nån som vill köpa en OMG för 115K eller trejda den mot en AFK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:22 am
Valkyria86 Sephyre Någon som vill ha en ZONY MP3 Player för 7,399g? Kolla i min affär på marketplace 3nodding Vill ha men hr det inte "pure" Du behöver inte betala med endast guld...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 8:08 am
Jag säljer hela Arctic Terrorist set förutom skorna. PM:a mig om ni är intresserade. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:58 am
ngn som har lust att sälja mig en svart nättop? upptäcke just att gaia har svalt min stressed gonk ...har för tillfället endast 600g gonk ...måste ha hänt vid rollbacken...hade en massa problem då...har dock inte saknat en förrns nu crying
NVM... Gandiloulou donerade en till mig O_O!!! *kramar* 3nodding mkt snäll ^^ *jätteglad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:26 am
Jag söker efter en Angelic Pendant...Jag har inte så mkt guld dock stressed
men om det är någon som har en och känner att dom kan hålla på den åt mig, PM: a mig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 7:12 am
Jag säljer:
Coon Tail (Any) Flower Crown (Any) Flower on my Head (Any)
De finns i min affär, eller vad man ska kalla den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:44 pm
ngn som har ball and chain och vill byta till sig ett par shackles? eller...ngn som vill köpa ett par shackles? >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 8:52 am
Säljer en OMG...Om någon är intreserad så snälla pm = skriv till mig för att jag kanse inte är på tråden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:10 am
Någon som har Jacked-up Pants till salu? PMa mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |