|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 4:35 pm
Mmmmh skulle gärna testa på det själv ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 9:41 pm
_MFKR_ Skulle vara intressant att höra hur folk har sökt universitet/högskola (om de har gjort det) så att man vet om man får lite kul folk till sin närhet biggrin . Tycker personligen att det skulle bli skitkul att få någon kramforsnörd till Uppsala/Stockholm området biggrin . Jao, många som går ut nu, vilka skall plugga vidare egentligen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 11:22 am
Har snackat lite med Allansson som säger:
Att han ska till Umeå (teknisk fysik) RF likaså (kognitionsvetenskap eller nå dylikt) Niklas ska jobba Björn ska göra lumpen
Han visste dock inte vad Matti tänkt göra.
Så troligen 2 till Umeå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 2:22 pm
_MFKR_ Har snackat lite med Allansson som säger: Att han ska till Umeå (teknisk fysik) RF likaså (kognitionsvetenskap eller nå dylikt) Niklas ska jobba Björn ska göra lumpen Han visste dock inte vad Matti tänkt göra. Så troligen 2 till Umeå. Skulle inte matti plugga till apotekare nånstans söderut?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 3:16 pm
Newberg _MFKR_ Har snackat lite med Allansson som säger: Att han ska till Umeå (teknisk fysik) RF likaså (kognitionsvetenskap eller nå dylikt) Niklas ska jobba Björn ska göra lumpen Han visste dock inte vad Matti tänkt göra. Så troligen 2 till Umeå. Skulle inte matti plugga till apotekare nånstans söderut? Har för mig att han funderade på att plugga i Uppsala, men jag är inte riktigt 100.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 1:42 pm
Jao, det verkar troligast fortfarande att jag kommer söka i Uppsala om ett halvår (komvux för att få kemi B). Men jag sökte Teknisk Fysik i Umeå nu ifall jag får för mig att jag desperat vill härifrån =P
... och fysik är dessutom ganska roligt ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 19, 2008 12:35 pm
Nike är i kramfors nu tror jag, så att ni kramforsbor vet smile
Och från och med typ torsdag denna vecka så är jag också i kramfors resten av veckan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 8:01 am
Tjaba biggrin Värsta tråden om pulvercity. Erm. Jag ska till kramfors mellan 28/8 och 10/9. Alla som vill hänga med mig och vara coola små bokstäver kan ju ta en kölapp och vänta. P: Ne men säg till om det är något skojsigt som ska göras. Då jag VERKLIGEN är sugen på att göra allt möjligt perverterat som involverar nördar, papper, datorer eller dylikt. Tjingeligen. ><.
|
 |
 |
|
|
|
Master Molder of WINGS Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 07, 2008 4:02 am
Master Molder of WINGS Tjaba biggrin Värsta tråden om pulvercity. Erm. Jag ska till kramfors mellan 28/8 och 10/9. Alla som vill hänga med mig och vara coola små bokstäver kan ju ta en kölapp och vänta. P: Ne men säg till om det är något skojsigt som ska göras. Då jag VERKLIGEN är sugen på att göra allt möjligt perverterat som involverar nördar, papper, datorer eller dylikt. Tjingeligen. ><.
Som du redan fått höra så är det väldigt lite folk i k-fors, men du får gärna komma på besök i umeå ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2008 10:43 am
Newberg Master Molder of WINGS Tjaba biggrin Värsta tråden om pulvercity. Erm. Jag ska till kramfors mellan 28/8 och 10/9. Alla som vill hänga med mig och vara coola små bokstäver kan ju ta en kölapp och vänta. P: Ne men säg till om det är något skojsigt som ska göras. Då jag VERKLIGEN är sugen på att göra allt möjligt perverterat som involverar nördar, papper, datorer eller dylikt. Tjingeligen. ><.
Som du redan fått höra så är det väldigt lite folk i k-fors, men du får gärna komma på besök i umeå ^^ Lätt att jag kommer göra. Ska bara se till att jag har nån stans kattfritt att bo. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 11:31 am
Varken jag, klars eller dennis har katt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 2:05 pm
lallanzon Varken jag, klars eller dennis har katt. har du eller klars kamera ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2008 1:10 am
lallanzon Varken jag, klars eller dennis har katt. Bäst för er det. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 6:11 am
Ska vi arkivera denna då det nu inte finns nån kvar i kfors?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 12:17 pm
Newberg Ska vi arkivera denna då det nu inte finns nån kvar i kfors? Tycker att det låter som en bra idé, för saker som om folk ska till kramfors å göra något skulle då kunna skrivas i event.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |