|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 6:19 am
Kumadude klaag: me vriendin is weer terug naar huis nu mag ik 3 en een halve week wachten tot ik der weer zie ik ken t... cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 8:48 am
yrsa_jenny Kumadude klaag: me vriendin is weer terug naar huis nu mag ik 3 en een halve week wachten tot ik der weer zie ik ken t... cry Ik leef met je mee Ralf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 11:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 4:10 am
..moest vandaag discussie voeren.. als examen. en t onderwerp was.::: in de wet moet staan dat mensen die drugs gebruiken, zwakbegaaft zijn, of een psychische aandoening hebben allemaal gesteriliseerd moeten worden... zo steek die maar in je zak.. wtf is dat nou voor tering onderwerp.... stare
ik had dat mens vandeweek gebelt... namens de klas..... dus ik zeg..''de mensen vonden het examen nogal moeilijk daar waren ze een beetje over aan het klagen''
wat maakt dat wijf ervan.. ''ik had een leerling aan de telefoon. en die zei dat jullie een klacht gaan indienen..''
dat zijn toch verdomme niet mijn woorden joh wijf... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 6:04 am
yrsa_jenny ..moest vandaag discussie voeren.. als examen. en t onderwerp was.::: in de wet moet staan dat mensen die drugs gebruiken, zwakbegaaft zijn, of een psychische aandoening hebben allemaal gesteriliseerd moeten worden... zo steek die maar in je zak.. wtf is dat nou voor tering onderwerp.... stare ik had dat mens vandeweek gebelt... namens de klas..... dus ik zeg..''de mensen vonden het examen nogal moeilijk daar waren ze een beetje over aan het klagen'' wat maakt dat wijf ervan.. ''ik had een leerling aan de telefoon. en die zei dat jullie een klacht gaan indienen..'' dat zijn toch verdomme niet mijn woorden joh wijf... stare *sigh* docenten weer stare . Ik had vandaag een klapband terwijl ik vorige week nog een nieuwe band heb laten zetten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 10:39 am
haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 1:10 pm
Kumadude haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 1:11 pm
MaiaCaitlin yrsa_jenny ..moest vandaag discussie voeren.. als examen. en t onderwerp was.::: in de wet moet staan dat mensen die drugs gebruiken, zwakbegaaft zijn, of een psychische aandoening hebben allemaal gesteriliseerd moeten worden... zo steek die maar in je zak.. wtf is dat nou voor tering onderwerp.... stare ik had dat mens vandeweek gebelt... namens de klas..... dus ik zeg..''de mensen vonden het examen nogal moeilijk daar waren ze een beetje over aan het klagen'' wat maakt dat wijf ervan.. ''ik had een leerling aan de telefoon. en die zei dat jullie een klacht gaan indienen..'' dat zijn toch verdomme niet mijn woorden joh wijf... stare *sigh* docenten weer stare . Ik had vandaag een klapband terwijl ik vorige week nog een nieuwe band heb laten zetten das ook lekker.. stare ik heb t idee.. dat ik weer niet ga kunnen slapen... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 11:45 am
yrsa_jenny MaiaCaitlin yrsa_jenny ..moest vandaag discussie voeren.. als examen. en t onderwerp was.::: in de wet moet staan dat mensen die drugs gebruiken, zwakbegaaft zijn, of een psychische aandoening hebben allemaal gesteriliseerd moeten worden... zo steek die maar in je zak.. wtf is dat nou voor tering onderwerp.... stare ik had dat mens vandeweek gebelt... namens de klas..... dus ik zeg..''de mensen vonden het examen nogal moeilijk daar waren ze een beetje over aan het klagen'' wat maakt dat wijf ervan.. ''ik had een leerling aan de telefoon. en die zei dat jullie een klacht gaan indienen..'' dat zijn toch verdomme niet mijn woorden joh wijf... stare *sigh* docenten weer stare . Ik had vandaag een klapband terwijl ik vorige week nog een nieuwe band heb laten zetten das ook lekker.. stare ik heb t idee.. dat ik weer niet ga kunnen slapen... stare nu niet zo doemdenkend he razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 12:53 pm
mrgreen
nou.... ik heb gewoon niet geslapen.. ik ken mn lichaam.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 3:31 am
yrsa_jenny Kumadude haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend... das lang....hoop dat het bij jullie niet is uitgegaan vanwege de afstand dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 10:21 am
Kumadude yrsa_jenny Kumadude haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend... das lang....hoop dat het bij jullie niet is uitgegaan vanwege de afstand dan in zekere zin wel.... hij ging een opleiding doen in leeuwarden... en ik ging mn opleiding doktersassistente beginnen.. dus.. we kregen t te druk.. en zagen elkaar te weinig.. dus zijn we uit elkaar gegroeit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 4:49 am
yrsa_jenny Kumadude yrsa_jenny Kumadude haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend... das lang....hoop dat het bij jullie niet is uitgegaan vanwege de afstand dan in zekere zin wel.... hij ging een opleiding doen in leeuwarden... en ik ging mn opleiding doktersassistente beginnen.. dus.. we kregen t te druk.. en zagen elkaar te weinig.. dus zijn we uit elkaar gegroeit... dat valt tegen dan maar je had toch een nieuwe vriend nu? want zoja dan maakt het nu toch weinig uit...tenzij je er spijt van hebt natuurlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 8:15 am
Kumadude yrsa_jenny Kumadude yrsa_jenny Kumadude haha was gisteren echt zo chagrijnig... mijn baas zei dat ik in februari geen vrij kon krijgen.. dat zou betekenen dat ik der 2 maanden niet kon zien....kon echt niks hebben gelukkig komt ze dan hierheen en hebben we onze planning een beetje omgeruild... alsk iig lekker kan rp-en hier dan komt het wel goed xp ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend... das lang....hoop dat het bij jullie niet is uitgegaan vanwege de afstand dan in zekere zin wel.... hij ging een opleiding doen in leeuwarden... en ik ging mn opleiding doktersassistente beginnen.. dus.. we kregen t te druk.. en zagen elkaar te weinig.. dus zijn we uit elkaar gegroeit... dat valt tegen dan maar je had toch een nieuwe vriend nu? want zoja dan maakt het nu toch weinig uit...tenzij je er spijt van hebt natuurlijk Tis altijd wel jammer dat afstand zo'n grote invloed kan hebben...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 11:58 am
MaiaCaitlin Kumadude yrsa_jenny Kumadude yrsa_jenny ik ken t zoo erg.. moest soms 5 tot 8 weken wachten op mn (ex)vriend... das lang....hoop dat het bij jullie niet is uitgegaan vanwege de afstand dan in zekere zin wel.... hij ging een opleiding doen in leeuwarden... en ik ging mn opleiding doktersassistente beginnen.. dus.. we kregen t te druk.. en zagen elkaar te weinig.. dus zijn we uit elkaar gegroeit... dat valt tegen dan maar je had toch een nieuwe vriend nu? want zoja dan maakt het nu toch weinig uit...tenzij je er spijt van hebt natuurlijk Tis altijd wel jammer dat afstand zo'n grote invloed kan hebben... klopt... keb nu een lieve nieuwe vriend... mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |