|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:09 am
Allvis Off a meg. Tilbake til skolen i morra gonk eg måtte tilbake te skolen 3. januar ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:00 am
@Marius Det sier du bare fordi du må slave som faen nå i militæret. Egentlig så hater alle skolen når de er der. razz
Meg inkludert. o: Skole er slitsooooomt. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:20 pm
Turelio
@Marius Det sier du bare fordi du må slave som faen nå i militæret. Egentlig så hater alle skolen når de er der. razz
Likte ikkje å gå på skulen før, men no når eg er på folkehøgskule så har eg det kjempe, skulle ønske det varte lengre enn eit år for å si det sånn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:17 pm
Marius` Allvis Off a meg. Tilbake til skolen i morra gonk Kjeft a, skolen var digg. mad Skole i seg sjøl er jo greit nok men det er det å stå opp så jævla tidlig gonk Kl. 06.00 om morrann azz. Det ække en tid jeg vanligvis er våken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:09 am
Turelio
"alle" er vel relativt. xD Syns skolen var morro jeg, bortsett fra alle leksene da. Men så husker man som oftest bare det beste etter man er ferdig med noe. Jeg kommer sikkert til å savne militæret når jeg har vært hjemme en stund.
Allvis: Det skal jeg være helt enig med, men så er jeg ganske vant med å stå opp tidlig. 13 år med skole+militæret nå. Så jeg skal garantert ta meg noen måneder fri når jeg kommer hjem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 3:32 pm
Husker ikkje så mye bra fra ungdomsskulen akkurat, videregående, minimalt med minner fra det første året... gjekk greit dei to siste årene... men her fra Halsnøy på Sunnhordland Folkehøgskule kommer eg til å ha masser av minner. På lørdag så skal skulen arrangera Nyttårsball for elevane her, og eg har date å gå med. Tenk det! Her er det 13 guttar og ca 40 jenter og eg blei bedt med som date av ein av gutta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:33 am
Allvis Marius` Allvis Off a meg. Tilbake til skolen i morra gonk Kjeft a, skolen var digg. mad Skole i seg sjøl er jo greit nok men det er det å stå opp så jævla tidlig gonk Kl. 06.00 om morrann azz. Det ække en tid jeg vanligvis er våken
hehe..eg har det ganske greit dette året, går hjemmefra kl.08 og begynner 08.15 whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 8:44 am
Marius` Turelio
"alle" er vel relativt. xD Syns skolen var morro jeg, bortsett fra alle leksene da. Men så husker man som oftest bare det beste etter man er ferdig med noe. Jeg kommer sikkert til å savne militæret når jeg har vært hjemme en stund.
Allvis: Det skal jeg være helt enig med, men så er jeg ganske vant med å stå opp tidlig. 13 år med skole+militæret nå. Så jeg skal garantert ta meg noen måneder fri når jeg kommer hjem.Gled deg wink
Miyako: Ja, det er noen som har det ja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 10:14 am
miyakoangel Allvis Marius` Allvis Off a meg. Tilbake til skolen i morra gonk Kjeft a, skolen var digg. mad Skole i seg sjøl er jo greit nok men det er det å stå opp så jævla tidlig gonk Kl. 06.00 om morrann azz. Det ække en tid jeg vanligvis er våken
hehe..eg har det ganske greit dette året, går hjemmefra kl.08 og begynner 08.15 whee Får frokost klokka 8, morgensamling + beskjeder 8:40 - ca 9 og så begynner timene ca klokka 9:15. Veldig greit egentlig, men hvis du forsover deg til frokosten så er det lite sannsynlig at du får deg noe å spise før 14:45 fordi lunsjen vår lager vi ved frokosten og spiser den 11:45
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 8:38 am
Jeg må bare stå opp ca klokka 9 for å få universitetsbussen, og det er bare 3 dager hver uke. Det er kanskje for liten arbeid å gjøre. Vett ikkje når vi begynner på nytt, må spørre noen. ninja Må prøve også å arrengere studier i norge men læreren min har vært syk. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 5:07 am
Allvis Marius` Turelio
Allvis: Det skal jeg være helt enig med, men så er jeg ganske vant med å stå opp tidlig. 13 år med skole+militæret nå. Så jeg skal garantert ta meg noen måneder fri når jeg kommer hjem.Gled deg wink
Miyako: Ja, det er noen som har det ja gonk hehe jah, men du kan jo merke deg at eg går på almenn påbygg..så vet ikkje kor heldig eg e egentlig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:00 pm
Jeg har begynt å røyke sigar. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:07 pm
Gargis Jeg har begynt å røyke sigar. surprised Nei huff da...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 2:29 pm
Hva er så huffda med det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 2:40 pm
Har ikkje sansen for sigarar... heh... her på skulen så er det ein del som røyker, men det er faktisk noen av dei som har slutta i løpet av den tida vi har vært her.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |