|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:54 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska lä®a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag mÃ¥ste lyssna lite pÃ¥ andra ocksÃ¥. som typ.. hmmm... *försöker komma pÃ¥ vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var nÃ¥gon iaf. mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:55 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska lä®a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag mÃ¥ste lyssna lite pÃ¥ andra ocksÃ¥. som typ.. hmmm... *försöker komma pÃ¥ vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var nÃ¥gon iaf. mm och det han tycker har mycket stor betydelse för mig. gonk sÃ¥... well.. *tänker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:59 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska lä®a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag mÃ¥ste lyssna lite pÃ¥ andra ocksÃ¥. som typ.. hmmm... *försöker komma pÃ¥ vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var nÃ¥gon iaf. mm och det han tycker har mycket stor betydelse för mig. gonk sÃ¥... well.. *tänker* ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 7:01 am
vad? oO nah. han brukar ju säga att jag aldrig lyssnar på honom. xx så jag kanske borde göra det nu och inte sluta på gaia. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|