|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 1:34 pm
Signaturen din er feil. Det burde inneholde et bilde av HamKam og teksten "Gullet skar hemmat"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 3:53 pm
Ser du? eg sa han var i live enda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 10:40 am
Gargis Signaturen din er feil. Det burde inneholde et bilde av HamKam og teksten "Gullet skar hemmat" HAHA! talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 10:42 am
IcephoenixLuna Ser du? eg sa han var i live enda. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 3:43 am
Allvis IcephoenixLuna Marius` Allvis Kuult. Mye gnagsår eller? Ikke så fælt egentlig, fikk bare en 3-4 mini-gnagere. Noen av de andre hadde helt syke kjøttsår på beina.. gonk Men nå er vi over i hovedfasen av førstegangstjeneste, så det blir for det meste øvelser fra nå av. Piaaah: I miss ju 2!?!?!11 <3 Bare 200+ dager igjen. whee Ouch... høres ikkje godt ut... liker ikkje gnagsår... og ikkje så lange gåturar... heh... Stig slapp unna militæret han. Hah! Slapping Marius: Ah, skjønner. Den delen av tjenesten du bare går rundt og venter på å dimme Nja, noe sånt. Selv om det er 200+ dager igjen. Akkurat nå er det ganske herlig, bare chill før ferien. Vi skal ha julebord å greier. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 6:50 am
Gargis Signaturen din er feil. Det burde inneholde et bilde av HamKam og teksten "Gullet skar hemmat" HAHA! Good one Gargis Marius: Ingen øvelser ute i snøen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:34 am
Joda, vi har hatt en jæveløvelse allerede. Koste meg nesten ihjel.. xD Blir en ny en rett over nyttår, også har vi Cold Response i uke 9-10. Så ja, den blir nok kald.. I tillegg skal vi ha en 3-dagers skimarsj. gonk
Men en morsom ting da. I følge Løytnanten klassifiserer NATO alle soldater som opererer på temperaturer under 8 plussgrader som "special forces". whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 5:06 am
Nyhaha, Nato øvelsen! Kos deg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 2:55 am
Siste eksamen er overstått; da er det jul! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 6:32 am
Ååååååååågghhhh! Jeg planlegger med vennen min for en ferie til norge! whee Vi kan kjøpe en billig flykt til Oslo og da ta jernbanen til et andre sted for mange dager. Forhåpentligvis kan vi besøke over nasjonadagen. Et spørsmål for dere: burde vi reise til Bergen eller Trondheim?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:48 pm
Trondheim er fullt av sosialister og kommunister. Bergen har byrådsleder fra Bergen, og hun er også MILF.
Bergen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 3:21 am
Stemmer for Bergen eg og, ganske fin by faktisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 12:09 pm
Takk. Hvis ferien er om våren/sommeren, kanksje er den bedre a besøke Bergen når det skal regne mindre enn de senere årstidene, tror jeg. Hvis vi noengang kan gå en andre gang etters, skulle det være om vinteren. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 12:35 pm
Hvis du ikkje liker kulde så bør du ikke reise til Voss, der er det grusomt kaldt på vinteren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |