|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:22 am
Neish, herregud. ^^ Jeg klarer meg.
Ser jeg ikke fan-fabulous ut a'? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 3:32 am
Nei, dætti er det verste je' har sett. Du ser itte ut i måneskinn, skar je' førtælja deg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 3:40 pm
Bajs på deg politikerwannabe. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 7:50 am
wannabe, du liksom. Jeg er nestleder i et lokallag, og om 7 personer dør så får jeg fast plass i kommunestyret.
Ække no' wannabe med det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:29 am
Når kan du prøve å få plass igen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 12:02 pm
September 2011. Datoen er uviss, men det er nok et sted rundt den 12. september. Og da satser jeg på bedre listeplassering OG flere personstemmer. surprised
En helt vill målsetting. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 7:31 am
Så det er en stund før vi får se det debattere på tv skjermene Gargis? XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 1:30 pm
Sannsynligvis, ja. Selv om det kan hende jeg dukker opp på lokal-TV. Men om jeg spiller korta mine riktig kan jeg klare å få nasjonal oppmerksomhet rundt et forslag jeg driver og fikler med. Hoho.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 3:14 pm
Lykke til med korta dine. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:28 am
Oooooohhh, I predict a riot!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 2:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 4:32 am
Jegharennydatamaskin. <3 Den er sexy og bærbar. Faktisk så er den mye bedre enn den stasjonære jeg har her. Woo hoo! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:04 pm
Aaaaah, det er deilig å komme heim no når det er høstferie. Skal være i Odda frem til onsdag, deretter skal eg reise til Ålvik og være med på ÅlvikRock! Gud som eg gleder meg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:35 pm
...Hmm...just wondering...hvordan går det med gruppebildet...? ninja ...Er det ferdig...? :3 ...Eller er det lenge igjen...? Just asking...hehe, siden jeg er huleboer og pensjonist ell no... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:58 pm
...Hmmm...og lurer forresten også om noe annet: Er det noen som vet om noen anime som er spesielt politiske eller lignende? Altså som er veldig "ordentlige" og tar opp seriøse temaer og slikt? Anime som er mer basert for voksne og de eldre enn barn...? ninja
...Jeg driver og skriver en oppgave om anime for tiden...og det ville vært kjEmpe om det var noen som visste om noen eksempler som kunne knyttes til mitt tema... 3nodding På forhånd takk! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |