|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 6:36 am
ALSO LOL! : D
Jeg fikk ikke vært med på eventen så mye. :/ Men Durem ftw! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 1:39 pm
e det bare meg eller e det flere som syns det virker litt håpløst? rolleyes å måtte pumpe og pumpe for laget ditt, men du kan bare pumpe hvert 3. minutt og du vet ikkje om de andre på laget pumper så mye som de sier. folk kan jo ikkje sitte på gaia hele dagen heller neutral
men det va jo kjekt då smile eg syns hvertfall den "drench o meteren" va kjekk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:44 am
Allvis Er du på Bardufoss leir Marius`? Off, der blir det kaldt på vintern. ;3 Visst nok blir det "bare" 20-30 minusgrader, og det skal vel kunne overleves.. håper jeg. Allerede en måned inn i tjenesten da, og det har gått ganske kjapt, så jeg satser på at hele førstegangstjenesten bare flyr forbi.
Kan vel klare å kjøpe event itemene på MP ja, helt sikkert billige saker. whee
Inntill videre, fred ut. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 9:32 am
Marius` Allvis Er du på Bardufoss leir Marius`? Off, der blir det kaldt på vintern. ;3 Visst nok blir det "bare" 20-30 minusgrader, og det skal vel kunne overleves.. håper jeg. Allerede en måned inn i tjenesten da, og det har gått ganske kjapt, så jeg satser på at hele førstegangstjenesten bare flyr forbi.
Inntill videre, fred ut. heart Å hå hå hå, er du heldig så blir det kaldere enn det. Jeg tjenestegjorde på Setermoen leir som ikke er så veldig langt unna Bardufoss og hadde mange vinterøvelser der temperaturen lå på både over og under 35 effektive minus grader. Vinden hjalp ganske så mye på temperaturen da men fortsatt skrekkelig kaldt. Og, bare hvis du lurer, så ja, jeg prøver å psyke deg ut XP Menne hva syntes folket om 100k item`en vi fikk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 12:33 pm
Temperaturen er en grunn at jeg skal til norge. For varm her. domokun
Snart er det valget og jeg har lest litt om norsk politikk, men det er så mange partier at jeg kan ikke være helt sikker om hvilket parti jeg liker mest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 1:47 pm
Eg har ikkje stemt... fikk liksom aldri tid, og eg har aldri giddet å følge noe særlig med på politikk egentlig. Men ein ting skulle eg ha stemt på hvis eg hadde vært heime og det er nei til UNESCO! Eg synes heller dei burde rive heile sinnsjukt stygge smelteverket i Odda. Eg har budd rett over veien fra det i 7 år og heile greiene er bare ugly.
Og forresten, i går hadde eg gått to uker uten å se på TV... utrolig til å være meg faktisk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 10:48 am
Ikke hatt tid er dårlig unnskyldning. Man kunne forhåndsstemt om man hadde vært opptatt valgdagene. pirate
Og jeg var 3 personstemmer unna å bli vararepresentant i kommunestyret her. Liiiiiitt surt, siden det var en 3-4 til som hadde lovet å gi meg personstemme. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 1:51 pm
Jeg var fem dager for ung til å stemme i det sist britisk valget. Urettferdig. crying
Den Liberal Democrat representanten i kommunen min er veldig berømte fordi han er forelsket i en av "The Cheeky Girls". xd Noen ganger går de ut i tettstedet mitt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 8:58 am
Allvis Marius` Allvis Er du på Bardufoss leir Marius`? Off, der blir det kaldt på vintern. ;3 Visst nok blir det "bare" 20-30 minusgrader, og det skal vel kunne overleves.. håper jeg. Allerede en måned inn i tjenesten da, og det har gått ganske kjapt, så jeg satser på at hele førstegangstjenesten bare flyr forbi.
Inntill videre, fred ut. heart Å hå hå hå, er du heldig så blir det kaldere enn det. Jeg tjenestegjorde på Setermoen leir som ikke er så veldig langt unna Bardufoss og hadde mange vinterøvelser der temperaturen lå på både over og under 35 effektive minus grader. Vinden hjalp ganske så mye på temperaturen da men fortsatt skrekkelig kaldt. Og, bare hvis du lurer, så ja, jeg prøver å psyke deg ut XP Menne hva syntes folket om 100k item`en vi fikk? Var helt jævlig på øvelsen, måtte ligge på posten min i 2 timer fordi at fi kom akkurat før jeg egentlig skulle byttet. Men jeg fikk prøvd flerskudd da, også knuste regionstropp 1 (oss) begge de andre troppen i TKP. Good times. 3 timers marsjen vi hadde i dag var relativt koselig den også.. not! xd
100k item? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 7:33 am
Marius` Allvis Marius` Allvis Er du på Bardufoss leir Marius`? Off, der blir det kaldt på vintern. ;3 Visst nok blir det "bare" 20-30 minusgrader, og det skal vel kunne overleves.. håper jeg. Allerede en måned inn i tjenesten da, og det har gått ganske kjapt, så jeg satser på at hele førstegangstjenesten bare flyr forbi.
Inntill videre, fred ut. heart Å hå hå hå, er du heldig så blir det kaldere enn det. Jeg tjenestegjorde på Setermoen leir som ikke er så veldig langt unna Bardufoss og hadde mange vinterøvelser der temperaturen lå på både over og under 35 effektive minus grader. Vinden hjalp ganske så mye på temperaturen da men fortsatt skrekkelig kaldt. Og, bare hvis du lurer, så ja, jeg prøver å psyke deg ut XP Menne hva syntes folket om 100k item`en vi fikk? Var helt jævlig på øvelsen, måtte ligge på posten min i 2 timer fordi at fi kom akkurat før jeg egentlig skulle byttet. Men jeg fikk prøvd flerskudd da, også knuste regionstropp 1 (oss) begge de andre troppen i TKP. Good times. 3 timers marsjen vi hadde i dag var relativt koselig den også.. not! xd
100k item? surprised Det er i tider som dette jeg er glad jeg er ferdig med min tjeneste for landet XP Hvis jeg ikke blir kalt inn til øvelse igjen da om noen år gonk Og jau, 100k item`en XB Den Pia`s avatar har på hode
EDIT: Det er min bursdag i dag (19.09)!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:23 pm
Grattis med dagen Allvis!
Marius: Halv vannmelon-ting. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 5:05 am
Takke takk Pia ^^ Og kle på deg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 7:19 am
Ikke så lett når man pleide å ha 600 items og nå har 10. cry
Kammerat av meg "ga" meg 100k for å leke med, og nå ville han plutselig ha de tilbake. Sukk.
Så da mistet vi masse items der igjen.
Emoemo. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 8:19 am
Allvis Det er i tider som dette jeg er glad jeg er ferdig med min tjeneste for landet XP Hvis jeg ikke blir kalt inn til øvelse igjen da om noen år gonk Og jau, 100k item`en XB Den Pia`s avatar har på hode
EDIT: Det er min bursdag i dag (19.09)! Fy faen det var forferdelig denne uken. En dag der det regnet som F når vi holdt på med en haug forskjellige "koselige" poster. Deretter fant vi ut at teltet vårt var fylt med gjørme/vann, så det ble en fin natt også. Så i går måtte vi gå i nærmere 8 timer midt på natten, men det værste av alt var at når vi endelig kom hjem i dag så måtte vi igjennom hinderløypa med litervis gjørme som vi var nødt til å krype igjennom før vi gjennomførte resten av postene. Eneste positive? Jeg er nå en ekte menig! <3
Og gratulerer med overstått! Hadde du en fin dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 10:30 am
Turelio
Ikke så lett når man pleide å ha 600 items og nå har 10. cry
Kammerat av meg "ga" meg 100k for å leke med, og nå ville han plutselig ha de tilbake. Sukk.
Så da mistet vi masse items der igjen.
Emoemo. :'<
Uff X/ Ække greit å bli hacka. Du kan få gold av meg?
Marius: Nyahahahahahaa, hærlig å høre at det er fler som må lide igjennom slike torturistiske øvelser og tester som jeg måtte å! Og takk! Det var en bra dag. . . selv om det regna XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |