Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 285 286 287 288 289 290 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Allvis
Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 7:59 am

Turelio: Haha, syns jeg ser det. Fins ikke kjent i Oslo for ti øre og når jeg endelig kommer fram så er det "Hva var hu het igjen? . . . Turelio får gå. `ello? Turelio?" XD

Gargis: Fair trade I might say
PostPosted: Fri Aug 17, 2007 3:15 pm

Allvis: Jeg reagerer nok mer på Aurfy enn på Turelio - men Pia kaller de fleste meg. : D Ikke såå vanskelig å huske.
Og for å finne frem trenger du bare vite mitt telefonnummer så guider jeg deg hele veien. ^^

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Fri Aug 17, 2007 3:20 pm

Marius
Sorry baby, men jeg gidder ikke dra til Nordnorge for NOEN, selv ikke deg. razz

EMOKRISE! Hvorfor ikke?!?!?!?!?! Du MÅÅÅ jo på Sonata den ENE gangen de spiller i Norge siden '99?!?!?!

<3 Så betyr det at jeg ikke får [låne] ting av deg? .. cry

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 10:43 am

Turelio
Marius

EMOKRISE! Hvorfor ikke?!?!?!?!?! Du MÅÅÅ jo på Sonata den ENE gangen de spiller i Norge siden '99?!?!?!

Men Nordnorge er jo så gøøøy.. xp Kommer til å være den maskinen når jeg kommer hjem igjen.

KUTTEKUTTE! Kan alltids forhøre meg om det går greit hvis jeg betaler turen tilbake, men når var det sa du? Vi får bra dra på bestemte datoer skjønner du og den første er fra Sep 21 til noe, dvs at permene mest sannsynlig er rundt den tiden hver måned.

Hva skulle du ha lånt av meg da? whee

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 3:16 am

Marius`
Turelio
Marius

Men Nordnorge er jo så gøøøy.. xp Kommer til å være den maskinen når jeg kommer hjem igjen.

KUTTEKUTTE! Kan alltids forhøre meg om det går greit hvis jeg betaler turen tilbake, men når var det sa du? Vi får bra dra på bestemte datoer skjønner du og den første er fra Sep 21 til noe, dvs at permene mest sannsynlig er rundt den tiden hver måned.

Tviler jeg sterkt på. : P

1 November er konserten.
Ah, kjedelige militæret. D: Jeg kommer til å være mongoemo på Sonata om du ikke kommer. :'<

Uhm .. vetikke? D: Bare lei av å ikke kunne skifte. rofl

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 12:48 pm

Jeg vil også på Sonata. Men må vite når jeg får fagprøve først, og det blir nok på den tiden av året. Må prioritere. D:

Sånn forøvrig kan jeg si at Per Ditlev-Simonsen er en dass for å ha snusket på skatten, og at han bør gå av fort som et aldri så lite helvete om man skal kunne klare å komme ut av det her med en noe positiv vinkling. D:

Gargis
Vice Captain

Allvis
Vice Captain

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 3:16 pm

Turelio
Allvis: Jeg reagerer nok mer på Aurfy enn på Turelio - men Pia kaller de fleste meg. : D Ikke såå vanskelig å huske.
Og for å finne frem trenger du bare vite mitt telefonnummer så guider jeg deg hele veien. ^^

PiaPiaPiaPiaPiaPiaPiaPiaPiaPiaPia må huske PiaPiaPiaPiaPiaPiaPiaPia. Send meg nummeret dit på PM en gang da så kan man få en årnings på saken. Jeg begynner jo på skole i Oslo så kommer til å være der ganske så ofte fremover wink
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 4:51 pm

Eg har fløtta og bynn som student på ny skole i mårra!
eek

norwegian neko

miyakoangel

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 4:18 am

norwegian neko
Eg har fløtta og bynn som student på ny skole i mårra!
eek

wiii...kor du bor henne då?
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 9:11 am

Turelio
Marius`
Turelio
Marius

Tviler jeg sterkt på. : P

1 November er konserten.
Ah, kjedelige militæret. D: Jeg kommer til å være mongoemo på Sonata om du ikke kommer. :'<

Uhm .. vetikke? D: Bare lei av å ikke kunne skifte. rofl

Time will tell. wink

Awh, bare ikke kutt deg selv så går det bra. Kommer garantert en tur neste år i hvert fall. Hvordan er den nye leiligheten da? Du må poste bilder! wink

Bare si ifra hva du vil låne du, går fint for meg. Men gidder ikke ramse opp alt jeg har, bare nevn noe, så ser vi. heart

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

owentheyo

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 11:13 am

Jeg håper dere liker møtet på Sonata konserten. Jeg kam tilbake på sønndag fra en tre-dag festival, hvor jeg traff åtte Gaia metal forum mennesker. Var helt fantastisk. Syngeren av Dark Tranquillity faktisk tok Mr Motivator i hånden hans og viste ham før alle. heart

Thread er her (med bilder biggrin ), hvis noen interesserer seg.
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 10:26 am

Owen: Det ser sinnsykt bra ut! <33 Skulle ønske jeg kunne ha vært med. DT er en av mine favoritt band.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

419scambaiterKoko

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 10:28 am

Allvis
Gargis: SÅNN ÅRNTLI` BLCK CORE DEATHSOURCREAM MEGA MTL?????+++
Marius: Kos deg cool
Koko: Bare bra her du. Du a?

Det går fint her i Utah.. skole bygynnar på mandag. neutral Eg e lei av Utah! *Drikkar Pepsi Summer Mix (Tropical fruit flavored)*
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 1:21 pm

Koko.Dk
Allvis
Gargis: SÅNN ÅRNTLI` BLCK CORE DEATHSOURCREAM MEGA MTL?????+++
Marius: Kos deg cool
Koko: Bare bra her du. Du a?

Det går fint her i Utah.. skole bygynnar på mandag. neutral Eg e lei av Utah! *Drikkar Pepsi Summer Mix (Tropical fruit flavored)*

Pepsi Summer Mix? Hva faen?

Allvis
Vice Captain

Evil anime fan girl ^o^

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 12:24 am

wow!!!! utrolig jeg er student iår... wierd feeling.... flytta og alt... nytt liv i sikte... hittil er det kjedelig i forelesingene.... xP.... men håper på noe bedre snart as.... rofl
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 285 286 287 288 289 290 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games