|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 6:19 am
Marius`: Jeg skal se hva jeg får tell ;3 Turelio: Hvor bor du og hva slags musikk speller du? (Siste spørsmål aller viktigst!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:44 am
Jeg kan svare for Turelio.
Oslo. Og HARDKORE BLAK DETH METL!!!!!!!!!!!!!!!111111
Evt. ikke. Sonata Arctica dukker nok opp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 11:03 am
Heisann eg e jo tebake! kordan går det alle sammen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:56 am
Har ikke tid til å skrive så mye, men jeg drar i hvert fall i morgen. Så dere får nyte det vanlige livet mens jeg sliter ræven av meg. <33
Fred ut: Marius.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 6:28 am
Gargis: SÅNN ÅRNTLI` BLCK CORE DEATHSOURCREAM MEGA MTL?????+++ Marius: Kos deg cool Koko: Bare bra her du. Du a?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 3:40 am
Har vært en stund siden jeg var innom guilden sist; blir så daff i sommerferien XD Var på konsert i Bergen i går, med Datarock og to andre band; det var kult whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 5:49 am
Heldig du... har jobba på Coop Mega eg omtrent heile sommaren. Har no to uker ferie før eg begynner på skule...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 9:40 am
Jeg foreslo nettopp i en pressemelding å si fra meg kommunestyregodtgjørelse om jeg blir valgt.
Blir jeg valgt har jeg sagt fra meg ca. 35k.
Det suger å være prinsippfast. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 11:23 am
Gargis Tempting. Jeg har jo hatt tenkt meg en tur til Oslo anyway (tom for manga). Kænskje je' skar lære døkk åssen ekte løtensokninger fæste. Lawl. Husk å si i fra, vi har sånn ca 50 inviterte nå for tiden. ; )
Allvis: Bor på Carl Berner, og vi spiller nok mest rock på fest - noe metal. Jeg og min H4rdc0re m3t4l-roomie har jo nok av metal, så er bare å si "jeg vil høre denna cd'en" så setter vi den på. Hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 2:29 pm
yay! fadderuka! Noen andre som nettopp starta/skal starte på høyskole eller universitet her æll? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 6:02 am
Gargis: Penger er ikke alt min gode mann wink Turelio: Sounds like my kind of party biggrin EgoDoll: Begynner på Norges Kreative skole neste uke 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:42 pm
Og takkefaen for det, Allvis.
Men om jeg må ofre noen tusenlapper for at man skal slippe eiendomsskatt er det virkelig verdt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 3:43 pm
Allvis Gargis: Penger er ikke alt min gode mann wink Turelio: Sounds like my kind of party biggrin EgoDoll: Begynner på Norges Kreative skole neste uke 3nodding Si i fra om du har lyst til å komme da! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 3:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 7:57 am
DET ER JÆVLIG HER, REDD MEG! cry Får ikke perm til konserten heller ettersom du er nødt til å dra hjem for å få flyturene gratis. Fæææælt.
Får nok tid til å gå på nett sånn ca hver helg da, så jeg kommer innom litt av og til. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |