Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 283 284 285 286 287 288 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Mon Aug 06, 2007 12:49 pm

Miridee
Vel, det er jo bare å sjekke med din lokale Lions Club, de har sannsynligvis det samme opplegget. Det var til og med noen som var på campen som ikke hadde betalt noe som helst for turen, helt sykt, men gud hvor gøy det er.

Det høres skikkelig kult ut, bor du i Bergen nå? Har blitt så utrolig glad i Japan og språket etter at jeg har vært der. Så jeg flytter sannsynligvis til Osaka til neste år for å lære meg japansk, har fått så mange venner der nå og, så det gjør det bare enda mer gøy smile

Jo, de tradisjonelle japanske toalettene er de som er bare et hull i bakken omtrent. De har dem overalt. Vanlig toalett blir markert som "western toilets", og om man kommer litt utenfor "turiststedene" så er det omtrent bare "hull-i-gulvet" toalett. Men det er da ihvertfall mer hygienisk enn dessa oppvarma setene, ysj. Men toalett melodiene slår alt *fnis*

Jau, jeg har lest den, men jeg mente at de blandet den nye filmen og den nyeste boka (som jeg ikke har lest).

Gratis tur til Japan? Ja takk! Så du kunne ikke noe særlig Japansk før du dro på turen? Har hørt at de har svært begrensede Engelsk kunnskaper der nede. xd

Jepp, har bodd i Bergen siden jeg ble født, altså snart 19 år. Så begynner å bli litt lei kan man si.. Er det billig å bo i Japan da forresten?

METAL TOILET! Haha. Det hadde vært driiitfett. Hvordan skal du gå #2 på et hull i gulvet egentlig? Forresten, ikke fortell meg. rofl

Åja så du vet ikke at [insert spoiler]?!?
PostPosted: Mon Aug 06, 2007 2:16 pm

Jeg har nettopp skrevet ut organdonorkort. Nå må jeg bare fylle det inn og informere foreldrene mine.

Om jeg en dag smeller inn i fjellveggen så er det godt å vite at noen kanskje kan reddes av det som er igjen av meg.

Gargis
Vice Captain

Seppelin

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 12:52 am

Marius`

Gratis tur til Japan? Ja takk! Så du kunne ikke noe særlig Japansk før du dro på turen? Har hørt at de har svært begrensede Engelsk kunnskaper der nede. xd

Jepp, har bodd i Bergen siden jeg ble født, altså snart 19 år. Så begynner å bli litt lei kan man si.. Er det billig å bo i Japan da forresten?

METAL TOILET! Haha. Det hadde vært driiitfett. Hvordan skal du gå #2 på et hull i gulvet egentlig? Forresten, ikke fortell meg. rofl

Åja så du vet ikke at [insert spoiler]?!?

Jrg ble faktisk ringt og SPURT om jeg ville bli med til Japan, Lions Club... elsk!

Jeg kunne kun noen japanske ord og setningingerfør jeg dro. Men det måtte en del overdrevent kroppspråk til for at vi skulle kunne kommunisere med hverandre (i en av familiene var det ei som snakket engelsk da men), det var utrolig komisk egentlig. Jeg vet ikke hvor mye det koster å leie seg en leilighet der, men fy hvor billig alt annet er, sikkert rundt 3 ganger billigere enn her. Ei venninne av meg fant seg et ordentlig speilreflekskamerea til 2500 kr.. (angrer sykt på at jeg ikke kjøpte meg et kamera der før jeg dro!)

Haha, skulle ikke forundre meg om de hadde metal sanger på dem og. Har de fuglekvitter, så har de vel alt....

Du gav meg nesten hjerteattak der.. ikke gjør sånn! eek *dodgespoilers*

Edit: er du lei Bergen, flytt til Osaka. Beste stedet i hverden heart
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 4:49 pm

Miridee
Jeg ble faktisk ringt og SPURT om jeg ville bli med til Japan, Lions Club... elsk!

Jeg kunne kun noen japanske ord og setningingerfør jeg dro. Men det måtte en del overdrevent kroppspråk til for at vi skulle kunne kommunisere med hverandre (i en av familiene var det ei som snakket engelsk da men), det var utrolig komisk egentlig. Jeg vet ikke hvor mye det koster å leie seg en leilighet der, men fy hvor billig alt annet er, sikkert rundt 3 ganger billigere enn her. Ei venninne av meg fant seg et ordentlig speilreflekskamerea til 2500 kr.. (angrer sykt på at jeg ikke kjøpte meg et kamera der før jeg dro!)

Haha, skulle ikke forundre meg om de hadde metal sanger på dem og. Har de fuglekvitter, så har de vel alt....

Edit: er du lei Bergen, flytt til Osaka. Beste stedet i verden heart

Får joine de etterhvert da. <3

Hva koster et slikt kamera i Norge da? Men ja, teknologi saker er svææært billig. En av mine tidligste drømmer var å bli filmskaper i Japan, aldri for sent? Da kunne jeg fått alt av spill før resten av verden! MUAHAHA. Ja. Good times.

Master of Flush! whee

*SPOILERATTACK* ninja

Og ja, du kan være megleren min der nede, siden du allerede vet alt! 4laugh

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 4:50 pm

Gargis
Jeg har nettopp skrevet ut organdonorkort. Nå må jeg bare fylle det inn og informere foreldrene mine.

Om jeg en dag smeller inn i fjellveggen så er det godt å vite at noen kanskje kan reddes av det som er igjen av meg.

Jeg sier ikke nei til en ekstra nyre eller to. Da kan jeg endelig begynne å drikke.. skikkelig. cool

FORRESTEN: Hvem vil være Guild leder mens jeg er borte?
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:46 am

Guild leder? Hmm, høres fristende ut cool

Allvis
Vice Captain

Seppelin

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 1:00 am

Marius`
Gargis

Jeg sier ikke nei til en ekstra nyre eller to. Da kan jeg endelig begynne å drikke.. skikkelig. cool

FORRESTEN: Hvem vil være Guild leder mens jeg er borte?

Hvem er det vel ikke som trenger en freesh nyre xD

Kan hjelpe til i guilden jeg om det trengs, just let me know!
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 4:37 am

Allvis

Hvis ingen andre melder seg er den grei. wink Sikkert ikke noe problem ettersom jeg kanskje har brukt min "makt" en gang siden jeg startet Guilden.

Miridee: Du kan få være Mod. <3

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Allvis
Vice Captain

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 6:29 am

Marius`
Allvis

Hvis ingen andre melder seg er den grei. wink Sikkert ikke noe problem ettersom jeg kanskje har brukt min "makt" en gang siden jeg startet Guilden.

Wohoo! I got the powah! XD Takker for tilliten Marius, you won`t regret it
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 8:54 am

Marius`
Miridee
Jeg ble faktisk ringt og SPURT om jeg ville bli med til Japan, Lions Club... elsk!

Edit: er du lei Bergen, flytt til Osaka. Beste stedet i verden heart

Får joine de etterhvert da. <3

Hva koster et slikt kamera i Norge da? Men ja, teknologi saker er svææært billig. En av mine tidligste drømmer var å bli filmskaper i Japan, aldri for sent? Da kunne jeg fått alt av spill før resten av verden! MUAHAHA. Ja. Good times.

Master of Flush! whee

*SPOILERATTACK* ninja

Og ja, du kan være megleren min der nede, siden du allerede vet alt! 4laugh

Tss, du trenger ikke å joine dem engang ;D

Vel jeg tror slike kameraer koster rundt 5000 kr i Norge ihvertfall, mer om du skal ha et bra et. Ikke det at jeg vil ha et speilrefleks kamera, de store jævlene (like kameraer som man faktisk kan ha i veska), men det er bra prisforskjell.

Haha, filmskaper i Japan er sikkert ikke umulig å få til. Men du må nok lære japansk først, lille venn xD Eller kanskje du kan lage sånne toalett-lyder? ;D

Og takk for at du gjorde meg til mod , du får si ifra om det er noe jeg absolutt IKKE burde gjøre ;P

Yaaaay, fikk lappen i dag! (fy, jeg er lei Hamar..)

Seppelin

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 9:03 am

Miridee
Tss, du trenger ikke å joine dem engang ;D

Vel jeg tror slike kameraer koster rundt 5000 kr i Norge ihvertfall, mer om du skal ha et bra et. Ikke det at jeg vil ha et speilrefleks kamera, de store jævlene (like kameraer som man faktisk kan ha i veska), men det er bra prisforskjell.

Haha, filmskaper i Japan er sikkert ikke umulig å få til. Men du må nok lære japansk først, lille venn xD Eller kanskje du kan lage sånne toalett-lyder? ;D

Og takk for at du gjorde meg til mod , du får si ifra om det er noe jeg absolutt IKKE burde gjøre ;P

Yaaaay, fikk lappen i dag! (fy, jeg er lei Hamar..)

For realz? Så hvor mye gikk det med i penger på den tiden du var der? Hvis du regner vekk alle suvenirer og slikt.

Du kunne solgt det på det svarte markedet når du kom hjem igjen. xd

Ja, one step at a time. Men hvis jeg går på universitet for å lære det i tre år skal jeg nok klare å bli ganske god etterhvert. Kanskje jeg skal bli stemmeskuespiller i en anime serie? surprised

Hm.. for meg kan du egentlig gjør hva du vil. 3nodding I have faith in you. Join the dark side.

Allvis
Marius`
Allvis

Wohoo! I got the powah! XD Takker for tilliten Marius, you won`t regret it

I hope not. wink Kanskje du kan få inn noen nye folk? Ny banner, you know, skape litt liv. Hadde vært en fin overraskelse til hjemkomsten.
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 9:18 am

Yez, for realz lzzm. Jeg brukte da en 3-4000 ihvertfall, turte ikke å regne på det, redd jeg brukte altfor mye ;P

Har en sperre for å gjøre ulovlige ting, er så vidt jeg greier å laste ned musikk, huff.

Så du har tenkt å studere det altså?

Jeg søkte på norge rundt omkring, så jeg har invitert en del folk, håper det er greit ;D (om du har tenkt at det skal bli mange folk i guilden, vet jeg ikke om det er så lurte med entry fee forresten; just a thought)

Edit: visste at jeg hadde lest en grunn for at det er 200g i "entry fee", så bare glem det ;D

Seppelin

Gargis
Vice Captain

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:08 pm

Dæven sprætte meg midt i bonsaitreet mitt.

Jeg er blitt forfremmet til Vice Captain. pirate

OG jeg har fått leeeeeiligheeeeet!
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 1:14 am

EEEEMO! D: Jeg fåkke noe jeg?! DET ER LIZZOM APPRECIATION.

cry

.. Jaja, Inflyttingsfest hos mæj i Oslo den 1 september, komme den som komme kan. ; )

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100

Gargis
Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 3:30 am

Tempting.

Jeg har jo hatt tenkt meg en tur til Oslo anyway (tom for manga). Kænskje je' skar lære døkk åssen ekte løtensokninger fæste.
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 283 284 285 286 287 288 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games