Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 282 283 284 285 286 287 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seppelin

PostPosted: Thu Aug 02, 2007 11:21 pm

Marius`
Turelio
Marius`
Turelio
Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P

Haha. Det var vel meg da. ninja
Sikkert. xD Alt er din feil. : P

Slemming. sad
Har du forresten kjøpt Sonata billetter enda? Jeg får ikke penger før den 5'te. Håper det ikke er utsolgt.

Hvilke type film er Sonata? Har ikke hørt om den før.

Har ikke fått sett den nye Harry Potter filmen engang enda! (ikke våg å gi meg noen "spoilers", da kverker jeg deg *snerr* - det skjer alltid...) gonk Måtte nøye meg med å lese boka der borte.

Noen som har sett noen andre filmer som er bra?
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 9:58 am

Miridee
Har ikke fått sett den nye Harry Potter filmen engang enda!

Jeg også. Men jeg likte ikke Ildbegeret, den var for for kort, nå kan de ikke vise den hele boken i filmen. sad

Jeg prøver å laste ned Insomnia (den første norske versjonen). Har sett på amerikansk versjon og den var fantastisk.
Edit: Så Monthy Python Og The Holy Grail i går. 3nodding

owentheyo

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 10:06 am

Marius`
Turelio
Marius`
Turelio
Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P

Slemming. sad
Har du forresten kjøpt Sonata billetter enda? Jeg får ikke penger før den 5'te. Håper det ikke er utsolgt.
Tviler på at det blir utsolgt med en gang. ^^;;
Har ikke penger for tiden jeg heller.

MEN NÅ HAR JEG FLYTTET INN I NYE LEILIGHETEN! : D <333
Jeg gir ut bilder senere, når jeg har fått nett også. ; )

Så måtte jeg jo kjøpe seng. o: <3 Den er deilig!

Miridee: Sonata Arctica er et band fra Finland som spiller Power-metalish musikk.
Som forøvrig er verdens beste band, og man må forgude de. MÅ!
.. : D

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 10:16 am

Turelio
Miridee: Sonata Arctica er et band fra Finland som spiller Power-metalish musikk.

Jeg har hørt at Sonata er et dritt live-band men har ikke sett dem. Jeg vil se Blind Guardian igjen, de skulle spille på Bloodstock festivalen som jeg besøker men de måtte avlyse. crying

owentheyo

Seppelin

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 6:05 am

owentheyo
Miridee
Har ikke fått sett den nye Harry Potter filmen engang enda!

Jeg også. Men jeg likte ikke Ildbegeret, den var for for kort, nå kan de ikke vise den hele boken i filmen. sad

Jeg prøver å laste ned Insomnia (den første norske versjonen). Har sett på amerikansk versjon og den var fantastisk.
Edit: Så Monthy Python Og The Holy Grail i går. 3nodding

Jeg så den siste Harry Potter filmen i går! Den var kjempe bra men altfor kort, etter å ha lest boken. Det var så mye mer jeg skulle ønske de hadde tatt med. Men filmen kan jo ikke var i 5 timer heller da :7
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 8:30 am

Turelio
Marius`
Turelio
Marius`
Turelio

Slemming. sad

Yay. We'sa broke. <3

Woo hoo! Ser den bra ut? Vel ja, det får jeg jo se på bildene. Gah, jeg må nok sove i sånne "bunk beds" i ett år. Stakkars meg!?!

Drar ned til Oslo neste Søndag, så skal vi reise videre på Mandag. Altså bare en uke igjen av ferien.. cry

Miridee: Leste ferdig Deathly Hallows for noen dager siden, herlig bok. <3 Også så jeg nettopp Simpsons filmen, har du sett den enda? Hvis ikke er den absolutt å anbefale.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Seppelin

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 9:01 am

Marius`
Yay. We'sa broke. <3

Woo hoo! Ser den bra ut? Vel ja, det får jeg jo se på bildene. Gah, jeg må nok sove i sånne "bunk beds" i ett år. Stakkars meg!?!

Drar ned til Oslo neste Søndag, så skal vi reise videre på Mandag. Altså bare en uke igjen av ferien.. cry

Miridee: Leste ferdig Deathly Hallows for noen dager siden, herlig bok. <3 Også så jeg nettopp Simpsons filmen, har du sett den enda? Hvis ikke er den absolutt å anbefale.

Kan ikke si at det høres så veldig behagelig ut sweatdrop Jeg måtte ligge et par netter på "futon" (en tynn madrass, om man kan kalle det en madrass i det hele tatt, på gulvet) da vi bodde på et tempel i Japan. 痛い!

Hva skal du i Oslo da? Har ferie i et helt år jeg nå xd

Jeg har nettopp begynt på "the half-blood prince" begynte nettopp å lese Harry Potter på nytt igjen, ettersom jeg heller ville lese den engelske versjonen - oversettelsene er så grusomme, spesielt oversettelsen av navn *grøsse* Haha, har ei venninne som leste boka før den kom ut, ettersom hun jobber med å sette plast på dessa bøkene xp
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 11:04 am

Miridee
Kan ikke si at det høres så veldig behagelig ut sweatdrop Jeg måtte ligge et par netter på "futon" (en tynn madrass, om man kan kalle det en madrass i det hele tatt, på gulvet) da vi bodde på et tempel i Japan. 痛い!
Jeg måtte ligge mange år på en futon. gonk

owentheyo

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 12:25 pm

Miridee
Marius`
Yay. We'sa broke. <3

Jeg har nettopp begynt på "the half-blood prince" begynte nettopp å lese Harry Potter på nytt igjen, ettersom jeg heller ville lese den engelske versjonen - oversettelsene er så grusomme, spesielt oversettelsen av navn *grøsse* Haha, har ei venninne som leste boka før den kom ut, ettersom hun jobber med å sette plast på dessa bøkene xp

Det høres jo fett ut da! surprised Har du bilder fra turen? Fortell alt. <3

Ditt svin! mad Meg og han jeg skal i militæret med kommer der en dag tidlig, sånn at vi slipper å ta fly så tidlig på morgenen. Vi skal møte alle de andre kl 8.00 på Mandagen. Deretter drar vi videre til Troms.. gonk

Så gikk hun rett ut på nett med spoilers? xd Det hadde jeg lett gjort. Var nødt å holde meg unna internett når jeg leste boken på grunn av alle som prøver å spoile den.
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 3:03 pm

owentheyo
Turelio

Jeg har hørt at Sonata er et dritt live-band men har ikke sett dem. Jeg vil se Blind Guardian igjen, de skulle spille på Bloodstock festivalen som jeg besøker men de måtte avlyse. crying
:'< Ikke si sånt! Sonata kommer til å rocke!
Har live-dvd'en og der ser de faktisk bra ut da. o:

Så Blind Guardian da de var her i Oslo. ^w^

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 3:08 pm

Marius`
Turelio
Marius`
Turelio
Marius`
Turelio

Slemming. sad

Yay. We'sa broke. <3

Indeed wesa are. D:

Den er stor iallefall. xD Skal ha møte med huseier på onsdag, så får vi fikset det meste forhåpentligvis.

Kjiiiipt. D:

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 7:11 pm

Turelio
Indeed wesa are. D:

Den er stor iallefall. xD Skal ha møte med huseier på onsdag, så får vi fikset det meste forhåpentligvis.

Kjiiiipt. D:

Meesa yousa. : DDD

Får satse på det da, men det skal vel gå fint. Må du ha et stort depositum eller? Syns det er det kjipeste med å vurdere å flytte hjemmefra.

I knooow.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Seppelin

PostPosted: Sun Aug 05, 2007 12:02 am

Marius`
Miridee
Marius`
Yay. We'sa broke. <3

Det høres jo fett ut da! surprised Har du bilder fra turen? Fortell alt. <3

Ditt svin! mad Meg og han jeg skal i militæret med kommer der en dag tidlig, sånn at vi slipper å ta fly så tidlig på morgenen. Vi skal møte alle de andre kl 8.00 på Mandagen. Deretter drar vi videre til Troms.. gonk

Så gikk hun rett ut på nett med spoilers? xd Det hadde jeg lett gjort. Var nødt å holde meg unna internett når jeg leste boken på grunn av alle som prøver å spoile den.

Jeg har skrevet litt om turen i bloggen min om du vil lese(stiine.livejournal.com); de japanske doene er helt hysterisk morsomme.

Nei, hun vet at jeg hadde drept henne hadde hun gjort det. Det var noen som snakket til meg om den nyeste filmen, om ting de hadde hørt, men det var ikke med i filmen, så jeg er redd jeg har fått spolert litt allerede.... *snerr*
PostPosted: Sun Aug 05, 2007 8:36 am

Miridee
Jeg har skrevet litt om turen i bloggen min om du vil lese(stiine.livejournal.com); de japanske doene er helt hysterisk morsomme.

Nei, hun vet at jeg hadde drept henne hadde hun gjort det. Det var noen som snakket til meg om den nyeste filmen, om ting de hadde hørt, men det var ikke med i filmen, så jeg er redd jeg har fått spolert litt allerede.... *snerr*

Høres kjempekjempe gøy ut, skulle ønske jeg fikk dratt på en så kul ferie i år. <33 Hvis alt går som planlagt skal jeg begynne på UIB etter jeg kommer hjem fra militæret for å lære Japansk skikkelig. Så får vi dratt til en skole i Japan det tredje året hvis vi kommer så langt, det hadde vært kuuuult. High-tech toaletter er tingen. xd Har ikke de sånne toaletter som er helt nedi bakken også?

Huff da, men har ikke du lest Order of the Phoenix da? Siden du driver på med the half-blood prince.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Seppelin

PostPosted: Mon Aug 06, 2007 12:21 am

Marius`
Miridee

Høres kjempekjempe gøy ut, skulle ønske jeg fikk dratt på en så kul ferie i år. <33 Hvis alt går som planlagt skal jeg begynne på UIB etter jeg kommer hjem fra militæret for å lære Japansk skikkelig. Så får vi dratt til en skole i Japan det tredje året hvis vi kommer så langt, det hadde vært kuuuult. High-tech toaletter er tingen. xd Har ikke de sånne toaletter som er helt nedi bakken også?

Huff da, men har ikke du lest Order of the Phoenix da? Siden du driver på med the half-blood prince.

Vel, det er jo bare å sjekke med din lokale Lions Club, de har sannsynligvis det samme opplegget. Det var til og med noen som var på campen som ikke hadde betalt noe som helst for turen, helt sykt, men gud hvor gøy det er.

Det høres skikkelig kult ut, bor du i Bergen nå? Har blitt så utrolig glad i Japan og språket etter at jeg har vært der. Så jeg flytter sannsynligvis til Osaka til neste år for å lære meg japansk, har fått så mange venner der nå og, så det gjør det bare enda mer gøy smile

Jo, de tradisjonelle japanske toalettene er de som er bare et hull i bakken omtrent. De har dem overalt. Vanlig toalett blir markert som "western toilets", og om man kommer litt utenfor "turiststedene" så er det omtrent bare "hull-i-gulvet" toalett. Men det er da ihvertfall mer hygienisk enn dessa oppvarma setene, ysj. Men toalett melodiene slår alt *fnis*

Jau, jeg har lest den, men jeg mente at de blandet den nye filmen og den nyeste boka (som jeg ikke har lest).
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 282 283 284 285 286 287 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games