Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 281 282 283 284 285 286 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

EgoDoll

PostPosted: Sun Jul 29, 2007 1:39 pm

Allvis
EgoDoll
Allvis
Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w<

Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin

Gled deg! Den er sinnsyk morsom

ååh biggrin Jeg likte'n je, for å si det slik smile
PostPosted: Sun Jul 29, 2007 2:03 pm

EgoDoll
Allvis
EgoDoll
Allvis

Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin

"Run! Run! Land! Land! Rest! Rest! Run! Run!"

Allvis
Vice Captain

EgoDoll

PostPosted: Sun Jul 29, 2007 2:08 pm

Allvis
EgoDoll
Allvis
EgoDoll
Allvis

"Run! Run! Land! Land! Rest! Rest! Run! Run!"

hehe, det var sååå bra det biggrin Jeg koste meg under hele filmen je smile
PostPosted: Sun Jul 29, 2007 2:58 pm

Allvis
Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere?
Sounds like my kind of fun cool

Oh yes. You bring the money, I bring myself.

Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

owentheyo

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 3:13 am

Marius`
Allvis
Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere?

Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart
Jeg husker at alle klappet og skriket osv. når dødende Boromir kuttet den stor uruk-haien ned. 3nodding
Har ikke sett på Simpsons film, jeg kan vente.
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 3:13 am

Marius`
Allvis

hehe biggrin Je klappa etter deathproof je 3nodding Det var filmen sin det biggrin
Je havna ved sida no ekstra-fjortissjinter som satt å prata heeele tida under Simpsons crying
Og dom prata itte kun med enænn, dom prata ått seg sjøl og! scream skjedde fler gonger att plutselig sa en ta dom "å jasså?", "det er slik det er ja", "nå forstår jeg" eller "aha, nå skjønner jeg!"

EgoDoll

EgoDoll

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 3:15 am

owentheyo
Marius`
Allvis

Jeg husker at alle klappet og skriket osv. når dødende Boromir kuttet den stor uruk-haien ned. 3nodding
Har ikke sett på Simpsons film, jeg kan vente.

Owen! biggrin
Simpsons var kjempe ålreit smile Var mye klapping og skriking under Lord of the Rings her også, men det passer så bra biggrin knall-filmer smile Ganske oppskrytte filmer, men fryktelig bra biggrin
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 10:05 am

EgoDoll

hehe biggrin Je klappa etter deathproof je 3nodding Det var filmen sin det biggrin
Je havna ved sida no ekstra-fjortissjinter som satt å prata heeele tida under Simpsons crying
Og dom prata itte kun med enænn, dom prata ått seg sjøl og! scream skjedde fler gonger att plutselig sa en ta dom "å jasså?", "det er slik det er ja", "nå forstår jeg" eller "aha, nå skjønner jeg!"

Alle elsker Tarantino. <3
Ja, hørte noen snakke om det samme fenomenet etter vi kom ut fra salen. De kan sikkert ikke engelsk en gang, dritt jenter. mad

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 10:12 am

-fnis- SÅÅÅÅ DU DET ELLER?! -fnis-

Næmmen?! De skakke kysse vel? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!! -fnis-

.. Jeg er sånn på kino.
ALL HATE ME! : D

.. and I love it

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 11:36 am

Marius`
Allvis

Så Simpsons på premieren jeg å :3 Og folk klappa mye når jeg så den å. Første gang jeg har vært på kino og folk har klappa faktisk. De klappa til og med før filmen hadde begynt sweatdrop

Allvis
Vice Captain

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 3:34 pm

Allvis
Så Simpsons på premieren jeg å :3 Og folk klappa mye når jeg så den å. Første gang jeg har vært på kino og folk har klappa faktisk. De klappa til og med før filmen hadde begynt sweatdrop

Husker meg og noen kompiser reiste oss og klappet etter Istid 2 da vi var å så den i Tyskland.. xd Good times.

Piaaah: Bra jeg ikke satt ved deg da. Baj laget ikke et pip under hele filmen. Det går liksom greit i stua, men på kino er det noe annet.
PostPosted: Tue Jul 31, 2007 4:02 am

Marius`
Allvis

Husker meg og noen kompiser reiste oss og klappet etter Istid 2 da vi var å så den i Tyskland.. xd Good times.

Piaaah: Bra jeg ikke satt ved deg da. Baj laget ikke et pip under hele filmen. Det går liksom greit i stua, men på kino er det noe annet.
Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Tue Jul 31, 2007 6:04 am

Turelio
Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P

Haha. Det var vel meg da. ninja
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 4:18 am

Marius`
Turelio

Sikkert. xD Alt er din feil. : P

Turelio
Crew

4,500 Points
  • The Perfect Setup 150
  • Flatterer 200
  • Window Shopper 100

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 10:03 am

Turelio
Marius`
Turelio

Sikkert. xD Alt er din feil. : P

Slemming. sad
Har du forresten kjøpt Sonata billetter enda? Jeg får ikke penger før den 5'te. Håper det ikke er utsolgt.
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 281 282 283 284 285 286 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games