|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 1:39 pm
Allvis EgoDoll Allvis Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w< Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin Gled deg! Den er sinnsyk morsom ååh biggrin Jeg likte'n je, for å si det slik smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 2:03 pm
EgoDoll Allvis EgoDoll Allvis Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w< Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin Gled deg! Den er sinnsyk morsom ååh biggrin Jeg likte'n je, for å si det slik smile "Run! Run! Land! Land! Rest! Rest! Run! Run!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 2:08 pm
Allvis EgoDoll Allvis EgoDoll Allvis Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w< Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin Gled deg! Den er sinnsyk morsom ååh biggrin Jeg likte'n je, for å si det slik smile "Run! Run! Land! Land! Rest! Rest! Run! Run!" hehe, det var sååå bra det biggrin Jeg koste meg under hele filmen je smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 2:58 pm
Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool Oh yes. You bring the money, I bring myself.
Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 3:13 am
Marius` Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool Oh yes. You bring the money, I bring myself.
Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart Jeg husker at alle klappet og skriket osv. når dødende Boromir kuttet den stor uruk-haien ned. 3nodding Har ikke sett på Simpsons film, jeg kan vente.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 3:13 am
Marius` Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool Oh yes. You bring the money, I bring myself.
Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart hehe biggrin Je klappa etter deathproof je 3nodding Det var filmen sin det biggrin Je havna ved sida no ekstra-fjortissjinter som satt å prata heeele tida under Simpsons crying Og dom prata itte kun med enænn, dom prata ått seg sjøl og! scream skjedde fler gonger att plutselig sa en ta dom "å jasså?", "det er slik det er ja", "nå forstår jeg" eller "aha, nå skjønner jeg!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 3:15 am
owentheyo Marius` Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool Oh yes. You bring the money, I bring myself.
Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart Jeg husker at alle klappet og skriket osv. når dødende Boromir kuttet den stor uruk-haien ned. 3nodding Har ikke sett på Simpsons film, jeg kan vente. Owen! biggrin Simpsons var kjempe ålreit smile Var mye klapping og skriking under Lord of the Rings her også, men det passer så bra biggrin knall-filmer smile Ganske oppskrytte filmer, men fryktelig bra biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 10:05 am
EgoDoll hehe biggrin Je klappa etter deathproof je 3nodding Det var filmen sin det biggrin Je havna ved sida no ekstra-fjortissjinter som satt å prata heeele tida under Simpsons crying Og dom prata itte kun med enænn, dom prata ått seg sjøl og! scream skjedde fler gonger att plutselig sa en ta dom "å jasså?", "det er slik det er ja", "nå forstår jeg" eller "aha, nå skjønner jeg!" Alle elsker Tarantino. <3 Ja, hørte noen snakke om det samme fenomenet etter vi kom ut fra salen. De kan sikkert ikke engelsk en gang, dritt jenter. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 10:12 am
-fnis- SÅÅÅÅ DU DET ELLER?! -fnis-
Næmmen?! De skakke kysse vel? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!! -fnis-
.. Jeg er sånn på kino. ALL HATE ME! : D
.. and I love it
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 11:36 am
Så Simpsons filmen på premieren, helt sykt med folk der. Heldigvis var det ingen som var irriterende som satt i mitt område. Dette er muligens den eneste filmen jeg har vært på der publikum faktisk klappet etter den var ferdig. heart Så Simpsons på premieren jeg å :3 Og folk klappa mye når jeg så den å. Første gang jeg har vært på kino og folk har klappa faktisk. De klappa til og med før filmen hadde begynt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 3:34 pm
Allvis Så Simpsons på premieren jeg å :3 Og folk klappa mye når jeg så den å. Første gang jeg har vært på kino og folk har klappa faktisk. De klappa til og med før filmen hadde begynt sweatdrop Husker meg og noen kompiser reiste oss og klappet etter Istid 2 da vi var å så den i Tyskland.. xd Good times.
Piaaah: Bra jeg ikke satt ved deg da. Baj laget ikke et pip under hele filmen. Det går liksom greit i stua, men på kino er det noe annet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:02 am
Marius` Allvis Så Simpsons på premieren jeg å :3 Og folk klappa mye når jeg så den å. Første gang jeg har vært på kino og folk har klappa faktisk. De klappa til og med før filmen hadde begynt sweatdrop Husker meg og noen kompiser reiste oss og klappet etter Istid 2 da vi var å så den i Tyskland.. xd Good times.
Piaaah: Bra jeg ikke satt ved deg da. Baj laget ikke et pip under hele filmen. Det går liksom greit i stua, men på kino er det noe annet.Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 6:04 am
Turelio Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P
Haha. Det var vel meg da. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 4:18 am
Marius` Turelio Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P
Haha. Det var vel meg da. ninja Sikkert. xD Alt er din feil. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 10:03 am
Turelio Marius` Turelio Hihi, Bajbaj har vært med meg på kino før. Bare horror-historier å fortelle fra det. : P
Haha. Det var vel meg da. ninja Sikkert. xD Alt er din feil. : P
Slemming. sad Har du forresten kjøpt Sonata billetter enda? Jeg får ikke penger før den 5'te. Håper det ikke er utsolgt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |