|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 8:52 am
Turelio Allvis Turelio Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
crying
Bare si at Sonata egentlig er kjempekule osv så går det bra. : P
NEVER! Marius: Litt drøit å dra så langt for å se en konsert eller hva? XP Lars sa jo de kommer tilbake neste år
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 10:05 am
Du liker ikke Sonata Arctica?
BLASFEMI!
BRENN, ONDE HEKS! BRENN!
*hente ved til bålet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:28 pm
Allvis Turelio Allvis Turelio Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
crying
Bare si at Sonata egentlig er kjempekule osv så går det bra. : P
NEVER! Marius: Litt drøit å dra så langt for å se en konsert eller hva? XP Lars sa jo de kommer tilbake neste år :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:30 pm
Mowahaha. <3
Jeg har vendt dere alle, nesten, til å elske Sonata. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 3:11 pm
Allvis Marius: Litt drøit å dra så langt for å se en konsert eller hva? XP Lars sa jo de kommer tilbake neste år
Det ville selvsagt ikke utelukkende vært for å se Metallica. USA er tross alt et stort sted, mye å finne på. whee
Piaaah: Jeg likte for øvrig Sonata før vi snakket om bandet en gang. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 12:20 am
Turelio Mowahaha. <3
Jeg har vendt dere alle, nesten, til å elske Sonata. : D
Klarer nok ikke å vende meg til å finna på å like sonata artica razz Not my style razz
Vara fyllik; det er ittno gæli med det! razz Veit dekk å vi gjør om vi plutselig finn ut at vi er fyllikker? Vi drekk.
Jeg sku egentlig se Valentourettes på slottsfjell, men så var det utsolgt sad Valentourettes er en sammenslåing av de to banda som Jokke spilte med før.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:23 am
Har så vidt hørt om Sonata Arctica... er ikkje heilt sikke på om eg har hørt noe av dei så eg kan ikkje si om eg liker dei eller ikkje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:57 am
Marius` Allvis Marius: Litt drøit å dra så langt for å se en konsert eller hva? XP Lars sa jo de kommer tilbake neste år
Det ville selvsagt ikke utelukkende vært for å se Metallica. USA er tross alt et stort sted, mye å finne på. whee
Piaaah: Jeg likte for øvrig Sonata før vi snakket om bandet en gang. :3Sant, men jeg likte Sonata lenge før jeg var her jeg og. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 3:41 am
Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool EgoDoll: Jokke <3 Gargis: talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 12:22 pm
Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool EgoDoll: Jokke <3 Gargis: talk2hand ... *ringe George* Og talk2hand meg midt i ræva! *vifte med gåstolen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 9:18 am
Gargis Allvis Marius: Sant så sant. Bombe Det Hvite Hus for eksempel? Male krusseduller på Mount Rushmore? Bli rana av uteliggere? Sounds like my kind of fun cool EgoDoll: Jokke <3 Gargis: talk2hand ... *ringe George* Og talk2hand meg midt i ræva! *vifte med gåstolen* YOU`LL BE HEARING FROM MY LAWYERS MR. GARGIS! ~Vifte med gå stokken~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 9:12 am
HÆHÆ!
3 dager med bare DD-spilling gjør deg litt gal. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 5:29 am
Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 9:55 am
Allvis Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w< Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 11:53 am
EgoDoll Allvis Simpsons The Movie = Fine morsomme filmen sin >w< Skal se'n nå, gleder meg no grøvere biggrin Bare jeg ikke kaster opp i sal så blir detta bra! biggrin Gled deg! Den er sinnsyk morsom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |